host host host.....

Här hostar man nästan så man kissar på sig....ögonen rinner och man hostar i alla fall ända tills nysningen exploderar och det formligen sprutar ut massa basiller ur hela ansiktet känns det som.......
Värst är det som sagt var på kvällarna, och morgnarna.

Annars under dagen kan man klara sig undan med en o annan nysning och liiiite hosta och cirka 10 pappersnäsdukar som hänger under näsan.

Så att jag inte har gjort så mycket idag fattar ni själva kanske? Jag har lagat mat, sovit, tvättat och hängt upp en maskin tvätt, sovit, fikat, sovit, gått ut med ari, sovit, och nu sitter jag här sen blire dusch och sova och troligtvis kommer detta att hända i soffan framför tv:n.

Det känns som om hela skelettet slutat fungera i benen också, jag har två stooora blåmärken till ben verkar det som. Det räcker att en av hundarna hoppar upp i knät så gör det svinont.

Jag har iaf. inte gått upp mer i vikt för att jag har varit hemma och varit sjuk. Det tycker jag är braigt, va tycker ni? Jag har fortfarande inte gått ner mer än 4 kilo, men det tar väl sin tid antar jag.

Och helgen är redan över igen !! Det är inte klokt va den går fort. Jag tror att dom har minskat ner antal timmar per dygn under helgen för det finns inte en möjlighet att det är lika många som på en vanlig vardag alltså. Jag tycker man bara stiger upp (och då är jag uppe vid sex-snåret redan) äter frulle, går ut med dogsen, handlar mat om det behövs, lagar mat, kollar lite teve och sen ska man lägga sig!! vart tar tiden vägen dåååååå???!!!

Jag ska nog gå o lägga mej igen hehe........måste ju hinna sova min skönhetssömn som jag går miste om på nätterna nu när jag inte får sova för host-harald och snor-sture...... inte för att jag behöver någon skönhetssömn för det går tyvärr inte göra något åt mitt utseende mer säger läkarn... det är bara och acceptera och se så glad ut det bara går........   =o)

jag avlsutar det här med några kloka ord som vanligt hehe...... 

image46tolka det som ni vill

tack för idag ......... slut för idag

kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!
Nu har jag nästan hunnit ifatt mig själv liiiite....så jag kan tillbringa någon liten sekund här emellanåt.
Krya på dig!!
Kramar

2007-10-14 @ 23:12:53
Postat av: tina

krya på dig....mitt jävla halsont har kommit tillbaka och varat i hela 24 timmar nu så nu tror jag att någonting är på gång att bryta ut....kram

2007-10-15 @ 09:07:53
Postat av: suss

gott sällskap har du i alla fall..eller? snor-sture och host-harald haha. en stor skynda-dej-bli-bra-kram till lilla snor-kråkan...

2007-10-15 @ 19:44:13
Postat av: Jenny

KRYA PÅ DIG!!!! Kjam kjam

2007-10-15 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0