en hyllning till syster eva typ...hehe

Eller va ska jag säga men här kommer det en sida som jag tillägnar syster eva....

titta och njut....

http://www.dansbandskort.com/galleri/displayimage.php?album=topn&cat=-7&pos=9


hoppas ni kommer in på rätt sida........

dansbandskort.com

kan ni söka på annars...hur asakul som helst.........

kram igen vi kanske ses här fortare än ni kan ana...

för säkerhets skull slänger jag in ett dansbandskort som skulle passat mej.....här är det    



sen kommer då just det kortet som jag tillägnar syster eva... av hela mitt hjärta...kram på dej
här har du drömbandet.....  

okej får se om jag dyker upp igen.......man kan aldrig veta....heheheh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0