de va de de...

Nu är Emmes "kalas" över, det blev bullar cocoskakor sockerkaka och tårta...farmor och farfar kom och Satu med lilla kalle och pontus....sen vare söstrarna mi Eva och Anneli och självklart Emil.
Jag och syster Anneli hade lite flyttfirma idag eftersom jag ska "ärva" hennes gamla soffa och ha i källaren, och hon ska ha Evas i stället, så det blev nerflyttat idag. Det blev himla mysigt, jag tände brasa i öppna spisen och lite ljuslyktor och mina "stumpastakar" ....

Så vi satt faktiskt där nere dom flesta av oss och intog fikat. Men jag vet inte om jag har ätit för lite eller för mycket för jag fick nästan som håll i sidan och det gör ont det gör ont.......som PH skulle sagt.

Men sen har jag stressat lite idag oxå, först vart det ju hundpromenix och sen min egen. Därefter frukost och en liten stunds vila, sen flyttade vi möblerna soffa bord och två fåtöljer, sen vart det handla presenter till Emelie och Magnus som fyllt fyrtio år, och så köpte jag nytt tyg till min kökssoffa och lite godis till dogsen.

Middagen bestod av en 90-grams ostburgare som åts vid rosa kiosken. Och sen vart det då hem och tända brasan etc.etc.etc.

Och nu sitter jag här känner mig ganska sliten men ändå inte.....det är väl kärringaåldern som tränger på,va vet jag?!
Morgondagen vill jag inte tänka på ens.....ni vet .. 07.00-19.15 är det som gäller.....fy farao,usch och blä...

Nu ska jag ta mej en samarin och vila lite grand....... jag ska jobba extra nästa vecka (har lovat det för längesen) så jag har ingen heldag ledigt nästa vecka alls.......jobbar alla dagar ....måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag!!??!!

Ni kan väl tänka på mej när ni sitter där med eran fika och kollar på dumburken........i all ledighet !!

hare godis och sov sött.........

kram kramkram kram

Kommentarer
Postat av: suss

vad håller du på med?? Varför denna stress...
du ska få ett " piller" av mej...det heter: Vad händer om jag inte gör alla "måsten"...Svar:?? ta dej en funderare...
kramisar, va rädd om dej!

2007-10-08 @ 09:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0