abstinensbesvär...

Idag har jag städat, men först var jag och suss på en stringshopping till hum hum - affären....med string-shopping menar jag då att det var en liiiiten shopping... det blev lite middagsmat och frukt och kakor.
Sen var jag hemma och lagade middag. Det blev potatis,senapssås och ugnsbakad falukorv . Jag gjorde en ny variant med paprika, ost, och källarrökt skinka emellan, det blev ganska gott tyckte jag.

Sen blev det att vila middag på soffan, slöade till där lite så jag var inte uppe på golvet igen förrän klockan vart typ kvart i tre eller nåt sånt. Då satte jag igång och städa. Det blev ingen större genomgång av huset, bara dammsugning, torka golven och damma lite...

Sen var jag och söstra mi ute med dom små hårbollarna för att dom skulle få känna hur jäkla kallt det har blivit...dom måste ju vänja sig dom med, eftersom dom har samma päls året runt så hujedamej hur dom klarar av vintern utan dunjacka är för mej ett under...

Jag har kollat in vare är på tv:n idag, men det vart inge speciellt som fångade mitt intresse mer än programmet som heter "meningen med livet" ... det rekommenderar jag ... och det är inte så tråkigt som det låter...I promise !

När ska vi ta systemet förresten suss? Jag jobbar på lörda te två, så det får väl bli nästa vecka kanske då? Jaaaaa.... jag kom på va man kan kalla dej näru är lite onykter..... Sussilull och sussilo.... där man kan se dej en och en och stundom två och två..på lingonröda tuvor...hehe!! GUUUUUUUUUU va rolig ja är då...och de då va!!

Tina! När bjuder du på fika nästa gång? var länge sen jag var hos dej nu ju.....hur jobbar du? Jag håller inte reda på dina skift så noga...hehe...
Jag skulle behöva en tripp till lite andra humhum-affärer i gislaved ... börjar tryta me lite av både det ena och det andra.......
Jag ska till gislaved torsdagen den 1/11 för att ha såååååååååå roligt .... ska nämligen ta canser-prov då och hur det går till behöver jag inte förklara här va? Alla kvinnor och tjejer vet vad jag menar... inte så att jag har ont av att göra det ...absolut inte,... men det ÄR inte kul att slänga upp sig där, sen hur liten tid det än tar....
Nåväl, kanske jag kan ta en fika hos dig då Tinelinus...om du är hemma på förmiddagen vill säga...

Annars får jag väl våldgästa någon annan .... börjar få shoppingabstinens!!
Nu ska jag iaf. ta en kvällsmacka och titta på burken......

ha det godis alla trevliga läsare........önskar er en god natts sömn och en lika trevlig morgon.......

jag tror jag flyyyyyyyyyyyr rakt in i solen.......

kram kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hade inte sagt nej till att flyga rätt in i en varm soooool!!!
Är hemma nu förresten!! Vore kul att se dig lite! : )

2007-10-23 @ 22:42:11
Postat av: suss

komiker ut i fingerspetsarna...haha undrar vem som e på pirkalurven om jag syns som dublett...
Finska graviditets testet va kul...( egen erfarenhet? )alltid uppskattat med små sms när man jobbar och sliter...

2007-10-24 @ 08:18:58
Postat av: Anonym

Tjenixen!!!!Jag jobbar......eftermiddag så kom du en runda om du har lust å ork...vad jag vet nu så è jag hemma å skulle det ändra sig så hör jag av mig...kram

2007-10-24 @ 20:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0