what a different ....

Idag känner jag mej på bushumör, vet inte varför! Kanske för att jag ska börja nytt jobb och för att jag har släppt mitt gamla helt och hållet och allt känns bara bra ... så in i helskottas bra! Varför har man då inte gjort det här innan?
Jag tror för min egen del att det inte har hänt eftersom jag har trivts så jäkla bra på mitt jobb ända tills i somras typ, eller det har väl hängt lite löst till och från i två år men det värsta har varit det sista halvåret.

Men sen gjorde det mycket att jag fick erbjudande som jag inte kunde tacka nej till också, jag har ju iofs. lagt ut hintar till alla jag känner och inte känner att jag vill ha ett annat jobb, vilket som helst faktiskt. Och att jag då fick ett tips om detta som jag nu har tackat ja till gjorde ju att jag äntligen slog till. Men den historien kan ni ju redan ni som har stått ut och läst min blogg troget sen jag började.

Jag har klagat på allt och alla på jobbet, även på dom som inte förtjänat det, men så blir det ju när stämningen är så låg att man trampar på den hela tiden och ser hur den blir skitigare och skitigare ju längre tiden går. Inga upplyft och inga uppiggande kommentarer inget kred alls har man fått inte någon av oss tror jag och då kan det inte sluta mer än på ett sätt. Så är det ju bara och jag tycker lite synd om dom som är kvar, men hoppas nu att dom har insett vad som håller på att hända och att dom skärper till sig och tar hand om det som behövs ta hand om nämligen personalen.....

Men nu tillbaka till min bus-känsla. Jag känner verkligen för att göra något kul idag och busigt. Har ni några tips?
Känner mej allmänt glad för en gångs skull.... så akta er alla kunder jag kanske hittar på någe skumt hehehe....ne då, men ni kanske får en oväntad kram av mig om ni inte ser upp *fniss* =o)

Det är lite kallt idag tycker jag också, sitter här i min norska ulltröja och fryser om både händer och fötter...för att inte tala om min näsa! Den ser ut som en fyllosnok när jag blir kall......först är den lite röd sen övergår den  i alla regnbågens färger och stannar vid en lila-skimrande färg som ingen kan undvara att lägga märke till. Så ser ni mej med en näsa som ser ut som en ljungskog så har jag inte druckit i elva veckor utan jag bara fryser.....

Mina hundar däremot är alltid varma och sköna........om man skulle ta och göra ett par skor /:0).......muuuuaaahhhaaahaaa....nej nu var jag stygg och elak.... inte ska man göra skor av hundar inte.... ni trodde väl inte????!!!! nej jag tänkte väl det, ni känner ju mej ....

Jag har inte så mycket mer att berätta om idag, kanske återkommer ikväll om jag har någe busigt att berätta då kanske....

men ni slipper inte mina kloka ord..... här kommer nästa.........

image58

ja ja tolka det som ni vill!!

Det ligger något i det faktiskt......

frostiga kramar och puss på nästippen........


Kommentarer
Postat av: helen

Hej !
Nu har jag kollat in din blogg med. Alltid kul att se vad folk väljer att skriva om. Lycka till på nya jobbet spännande med en nystart i livet.
Må så gott / Helen KArdebratt

2007-11-14 @ 19:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0