strålande tider - härliga tider...

Just precis... härliga tider har jag fått nu på mitt nya jobb. Helt otroligt bra är dom. Jag kommer att jobba typ 7-17
7-15, 7-15, 7-16.30,7-16 och varannan lörda till 13 men då är jag ledig onsdagen istället. Nu får jag ju bara visa att jag kan jobba oxå så dom vill ha kvar mej där. Men jag kommer att gå vid sidan om hela december så nånting ska väl gå in i mitt alzheimers light- huvud hoppas jag så jag kan klara av att vara själv där varannan onsdag. Håll tummarna för mej nu alla goa vänner!

Jag tänkte som så att jag ska ta ut mina två sista semesterdagar torsdan och fredan innan jag slutar så jag får lite ledigt och kan ladda till det nya jobbet med, låter det vettigt eller?
Det känns lite nervigt men mest kul att få börja där borta. Jag har berättat för en del av våra kunder oxå att jag ska sluta och börja på nytt ställe och en av dom började gråta... !! så gulliga dom är kunderna som tycker om mig och verkligen visar det oxå.... men det är nog mest dom äldre pensionärerna som kommer att sakna mej för det är dom som känner igen mig mest om man säger så, och som har handlat hos oss länge. Man känner dom verkligen som sina vänner och inte som kunder....men men, dom har lovat att hälsa på mig iaf och det låter ju trevligt tycker jag.

Igår gjorde jag inte så mycket heller... Min städning brann inne totalt eftersom jag har vart på nya jobbet och sen vart det brådis med mat och hundar och telefonsamtal som kom ivägen, men jag får väl ta igen det på torsdag eller till helgen....

Och förresten .... Alex! Jag jobbar till ett den 8/12 men ni kanske inte kommer så tidigt? Men det ordnar väl sig ändå kanske...

Nu ska jag iaf. slänga mej i duschen för jag börjar jobba klockan elva...hur dum tid är inte det att börja?!! sen jobbar jag till fem cirka.... så det är väl bäst att försöka och göra den sedvanliga make-overn som  aldrig lyckas, men som man alltid försöker med varje morgon.... men med jobbarkläder och keps på huvet så ser man ingen skillnad tror jag....

så här slutar jag nog för dagen ...kommer väl lite kloka ord som vanligt

puss på er...image56

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

godmorgon! ha en trevlig onsdag!! =)

2007-11-07 @ 09:36:01
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: suss

Fundera inte på om du kommer att klara nya jobbet...SJÅLVKLART! gör du det...du e ju bäst ju!

2007-11-07 @ 09:44:09
Postat av: suss

SKÄLVKLART ska det ju SJÄLVKLART va inget annat...

2007-11-07 @ 09:46:01
Postat av: Sara

Nu är ju lilla jag nyfiken på vart i världen det bär av med dig på nya jobbet?!
De kommer bli bra för dig! Tiderna var ju mer normala - om vi säger så!

2007-11-08 @ 13:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0