snart är det dags...

Snart får jag börja mitt nya jobb, det är bara nästan en vecka kvar tills jag slutar, sen börjar jag den 3/12. Det ska bli både spännande och kul. Hoppas bara som sagt var att dom blir nöjda med mej "där borta"!

Jag har redan fått mina helgscheman inför jul/nyår och trettonhelgerna. Det är mer än vad man kan säga om dom stackarna som jag jobbar med nu, dom har nog inte ens fått sina nya scheman som dom ska ha sen när jag har slutat.... lite annorlunda blir det ju eftersom en ska gå från kassan till charken och hon har inte varit där på ett tag så jag tycker nästan lite synd om henne  för att hon inte (vad jag vet) har fått några typ tider eller scheman what so ever!!  Även om man har varit där inne innan så är det inte så lätt att bara ta över och veta vad jag har gjort och inte gjort eller vad man ska göra och så, jag hade gärna hjälpt till med det men det finns ju ingen tid!! tycker att hon skulle fått chansen att vara där om inte en hel vecka så en halv iaf. för att komma in i rutinerna lite hos oss... Inte för att hon inte klarar av jobbet eller så neeeej hon är jätte-duktig, men alla har ju sina rutiner och vet vad dom ska göra och så.... ja ni hajar va jag menar.....

Hoppas att dom får reda på sina tider snart iaf. jag tycker synd om dom som får vänta in i det sista på både det och julschemat.........

Nu har kunderna börjat få höra att jag ska sluta med så vissa till och med gråter och många tycker det är synd för dom men roligt för mej och mååååånga säger så här........." Ja men då ses vi där borta för jag handlar där med" ....så jag får förhoppningsvis träffa mina gamla vänner på mitt nya jobb oxå......det låter ju trevligt tycker jag...

idag ska jag försöka ta det lite lugnt tänkte jag, det ska bli potatisgratäng och rostbiff till middag, sen tänkte jag baka en mjuk pepparkaka.....och ikväll hade jag planerat in att göra lite citronsaft, som ska stå över natten och dra till sig, så är det färdigt till imorgon bitti då är det bara att hälla upp på flaskor.

Imorgon blir det kul med, på kvällen ska ÄNTLIGEN jag och Sussilullan ut och shoppa lite på ventura design...ska bli spännande eftersom jag inte har kollat in läget där någon gång innan......spännande spännande......

Jag har bara varit ute på min morgonpromenad idag så jag får se om jag går en lite tur till sen i eftermiddag, tänkte ta en sväng förbi mitt blivande jobb och se om det kan ha kommit några kläder till mej för jag tror inte att varken personalen eller kunderna vill se mig gå runt UTAN dom !! Neeeee!! kallt hade de blivit då me juuuuuu....

Nu ska jag släppa ut mina små monster på en liten kissetur.......

men lite klokisar först kanske?

image63bara så ni vet vad jag kommer att kalla mina inköp på ventura för...fynd kanske =o)

kram kram ha det godis!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hopp!!
Håller verkligen med dig om tider och övning och sånt!! Man behöver lite tid att komma in i det hela även om man är duktig!!
Låter som om du har de bra annars! Kul att höra : )
Kram kram

2007-11-20 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0