ljusare tider......

Hallo hallo....

Nej jag vet, det är inte ljusare tider, men jag menar att det är tid för att tända massa ljus.....och visst är det mysigt? Jag kan ha hur många värmeljus som hels tända... det blir ett speciellt lugn över en när man sitter och har tänt en massa ljus runt omkring en.

Det är ju nästan mörkt redan vid halv-fyra här nu om det är lite molnigt och så......tiden går fort må jag säga. Snart är det dags för julen igen.

I år har jag varit lite förutseende och köpt lite klappar redan. Emelies och Markus är färdiga, kanske ska komplettera lite får se vad jag hittar och Marre fyller ju år i samma veva så födelsedagspresent ska han ju få oxå.
Idag har jag och Jenny och Anneli varit i gislaved och shoppat lite grand. Var på Rusta och fyllde på lite i tvål och schampo-förrådet. Köpte även lite julsaker där eftersom man inte kan låta bli när det nu står framskyltat så fint och vackert.

Jag har inte önskat mej något i julklapp själv för jag vet inte om det blir några i år eller inte...ibland blir det det och ibland inte det beror på om dom hittar något eller ej...men jag har ju varit förutseende även där så jag har klappat in några till mej själv oxå....hihi!!

ikväll blir det lite burk-tittande för min del, ska se Svensson Svensson och lite till......
Jag tyckte det var synd att jag inte hann med att träffa sara-vännen medans hon var hemma på besök. Nu är hon tillbaka på sin ö och gör Ballina osäkert igen.......watch out all irish boys - sara is back in town!  =o)

Tittade på idol igår med förresten.... Är det någon mer än jag som tycker att DANIEL ska vinna? Marie är bra också... men just nu är jag ett daniel-fan .... tycker att Andreas har vad som krävs oxå förutom scenvana och dans-moves... lite för stel och tillgjord tycker jag annars har han ju verkligen en röst som heter duga.....!
Har inte gillat Amanda innan heller,men igår var hon absolut helt okej tyckte jag. Det verkar som hon klarar av vissa låtar men inte andra.....Elvis verkar gå hem hos henne och passa hennes röst och stil...
men vad vet jag ? Jag är ju tyvärr inte med i juryn I ÅR!! Kanske nästa ?? vem vet....hahahahhaha.. jag hörde nog hur ni skrattade åt det.... nästan så ni kissade ner er va?!

Nu ska det iaf. bli lite mat för kvällen och sen blire mina två ögon och dumburken som ska umgås.......

klokt eller inte men här kommer de.....

image62mmmmmmmmm........visst är det sant iaf. när det gäller mig!

nästa inlägg inkommer när lusten faller på.......
typ imorgon......!

kramarna haglar över er ........sov gott och dröm sött.........

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!!
Jag vet!! Så synd att vi inte hann ses! Lite illa att jag blev sjuk ju, för där gick rätt mycket av min hemmavistelse...
Men som sagt är jag tillbaka här nu, och byn har inte blivit osäker än :p Behöver liksom lite uppvärmning tror ag :p
Hoppas allt är fint med dig vännen!
Kramar!!

2007-11-18 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0