första kapitlet avslutat...

Nu är mitt första kapitel som arbetare avslutat och nu ska jag börja på nästa. Det känns lite overkligt men väldigt spännande och roligt. Dom verkar vilja ha min hjälp "over there" om man så säger, men dom har ju inte sett mig jobba än så dom kanske ångrar sig sen =o)

Jag fick en jättefin julorkidé av jobbarkompisarna, men av chefen fick jag inget, när jag sa att jag skulle gå hem igår så sa han ju naturligtvis tack för den här tiden och allt sånt och fick en kram och så, och då sa han att han hade ju hoppats att elisabet skulle hunnit dit med en blomma,,,,!! Kunde han inte tänkt på det innan då tycker man, men där har ni bossen i nötskal, allt i sista minuten.

Får väl se om jag får blomman senare, tyckte att dom kunde kommit bort med den själva sen men icke sa nicke.... Och SARA !!! Jag fick en bamsekram av Sebbe också...hehe...avis?

Jag ska ta det lite lugnt nu och sen sätta igång med första-advents-bestyren..... alla stakar ska ju fram som man har gömt undan........(akta dej gubben!) hihi....Och fönster ska putsas och dittan och dattan.....

Alex....Jag kommer på söndag det blir jättebra, jag är ju ledig fyra dagar nu, så det är lugnt.

Nu ska jag iväg till mitt forna jobb och rensa ur mitt skåp så jag inte lämnar några fula spår efter mig.... Ni som har sett min skåpsdörr vet vad jag har att ta väck.... alla mina fräcka vykort med mera......

Ha det godis så länge.........vi hörs och ses kanske"!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Skojar du!?!?!? Klart jag är avis som tusan!!!!

2007-11-29 @ 15:52:21
Postat av: Johanna Bergenholtz

Hallå där!

Lycka till på ditt nya jobb!!!

Du får lägga upp en liten update sedan och berätta hur det känns och går!

God Jul och Gott Nytt År!

Kram

2007-12-07 @ 15:18:02
URL: http://www.johannabergenholtz.blogg.se
Postat av: Sara

Hur går de för dig Pia?! Är de så nöjda med dig på de andra stället att de inte släpper ut dig för att blogga?! ; )
Hoppas allt är bra med dig!
Kram vännen!

2007-12-07 @ 23:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0