suss du får inte svimma nu...

image39  JAG HAR BAKAT IGEN !! =)

Chokladmuffins IGEN ! Men jag vet inte om det blir några över till dig denna gången *smile*, men jag skickar isf. ett sms  till dig. Jag bakade för att vi ska ha vår veckofika idag och då dissar vi berndts denna veckan och kör en egen variant där var och en tar med sej en sorts kaka eller bulle själva.... och vad ska jag då ta med mej om inte mina kladd-chokladmuffinsar.... men jag lovar suss att du ska få en SATS till *rodnar* .... med chokladsmak (fnissar lite för mig själv) ... du fick ju inte smaka sist sa du...*asg*

nej nu ska jag inte va sån ...

Tänkte du och jag skulle ta vår shoppingtur till systemet någon dag nu..har fått tips på bloggen om ett par cider som ska vara supergoda... Det är Grevens björnbär och Bacardi breezer tropical...ska vi våga testa dom tycker du?
Nu har jag ju snart skaffat legitimation så jag kan visa på systemet också....hahahaha!!!
Du vet ju hur orolig jag har varit för det innan...då du har fått "köpa ut" åt mig....för visst ser vi så unga ut så vi måste ha leget i högsta hugg när vi ska köpa "pit och vin"

Tycker du ska ha en seans me dina sektvänner och samlas vid datorn när ni är hos dig så ni kan läsa min blogg tillsammans.... Jag kan ju få hur roliga kommentarer som helst då eftersom jag nu vet att ni har internationell kVINnodag varje torsdag på era sektmöten... mycket SMACK och liten verkstad skulle jag kanske vilja säga me... mat och vin men inge handarbete... såvida ni inte har karlar där då kanske det blir MYCKET HANDarbeten *garvar högt*

nu ska jag iaf. inte skriva mer  för tillfället här
muffinskram och sockerkakspuss / pyyret

Kommentarer
Postat av: suss

känner mej hedrad...att du bloggar bara för lilla mej!du fick ju faktiskt erbjudande att vara med i "munskänkarna"...3:an försvann lika lätt även denna gång!humören på topp och många goa skratt blev det...snällt att du tänker på mej när du haft bakverk...ser fram emot muffinsarna!

2007-05-25 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0