stora fejar-dagen...

Idag har jag varit mer flitig än någonsin...har dammat, dammsugitimage46(visst vill man ha en självgående dammsugare), torkat golven, tvättat image47och hängt ut tvätt ....lagat mat och ska eventuellt baka något gott senare.... idag kommer ju grabbarna ,eller ska man skriva gubbarna , hem från mässan i jönköping... Det verkar ha gått bra va jag kan förstå ... min gubbe (som ser ut så här) image48  vart där uppe med svenska grythundsklubben för att visa hur våra hundar jagar i gryt och hur man tränar dom ...

Vädret har dom väl inte haft med sig direkt men det har visst varit mycket folk ändå...och det är ju alltid roligt..
Här har det ju varit ganska kallt oxå fast solen visar sig emellanåt... och då blir de varmt med en gång...så SOLEN !! varför stannar du inte ett tag??

Nu ska jag se om jag inte kan få tummen ur och baka en sockerkaka iaf.
En god fika kan jag väl vara värd nu när jag har varit så duktig och städat och allt...

vi hörs här en annan dag....kanske imorgon rent av??!! =)
men ni vet ju att jag har min 07,00 - 19,15 dag imorgon så förvänta er inga sensationer ....

hare godis alla .... kram/pyyret

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu börjar de allt bli lite glest i bloggen tycker jag!! :p

2007-05-22 @ 19:51:31
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0