sorry sara...

ledsen att de inte har blivit så mycket skrivande ....men i måndags hade jag min sju till sju-dag...och igår vart det fullt ös hela dan...tvättade så gott som hela dagen, sen vart jag ute med suss och shoppade IGEN (ja jag vet) !!
och inatt har jag mått pyton så både min kvällsmat och min frukost åkte på en så kallad återvinningsresa....
not nice at all......därför har jag varit hemma idag, vågade inte ta risken att göra några otrevliga utsläpp på jobbet dårå.... =/

men ska se om jag inte orkar ta tag i ett inlägg ikväll....
just nu har jag vräkt i mig två kanelbullar för det var det enda jag hade "färdigt" att äta....och så lite svartvinbärsdricka till det...hoppas att det inte var någon recycling på dom produkterna !
än så länge ligger dom som bomull i magen... men det känns lite strange i resten av kroppen... vet inte va som är på gång eller har varit på gång ?!

jag har bara legat och flummat i soffan hela dagen, elvis har legat jämte och hållt jämn takt i snarkningarna...hehe!

jag som hade tänkt att sätta dit "chefen" idag då sara... du vet va jag menar!
får ta det imorgon då...hoppas du får det bra på posten iaf. och det vet jag ju att du får...
och framför allt så måste du komma in och säga hej då innan du åker....

glöm inte packa ner winnerbäck och hellström...

kram pårej sara och alla andra som har tagit sig hit idag
nu ska jag ta min fjärde alvedon och sen blire soffa igen...
byby vi hörs igen / pyyretimage51

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heej :-)
Stor CIDER Special på TheGuide idag!!!

2007-05-24 @ 10:56:15
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Thomas

Tja får väll ta åt mig lite åt ditt tack då de va jag som skrev de flesta av just ciderrecensionerna ;) glöm inte att komma med fler tips och önskemål.. Vi e här för er ;) kram

2007-05-24 @ 16:52:59
URL: http://www.theguide.nu
Postat av: pyyret

okej thomas sorry att jag ger all kred te jörgen var inte meningen ju....
sorry och tack så mycket ...ska försöka tipsa er fler gånger...
kram pårej... (hur du nu ser ut?)

2007-05-24 @ 17:03:35
Postat av: Sara

Åh, tack du! Jag ska minsann komma in! De lovar jag!!
Krya på dig!
Kram

2007-05-24 @ 18:30:13
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0