nu är vi hemma...

Vår shoppingtur slutade i gislaved, vi sprang igenom varenda butik som hade öppet (och inte öppet me för den delen hehe) Vi åkte först dårå till smålänningen och strosade runt lite därå.....sen bar det av till gislaved för att gå loss på alla lågprisbutiker som finns typ rusta - europris -  jem & fix och jysk....

Hittade en billig vaxduk (hur kul låter de då?) på jysk som var turkos och brun himla fin faktiskt som jag kan ha på altanen. Sen blev det två fat i silver och ljus till det förstås då i turkos och brunt de me... och lite sand att ha på faten... servetter köpte jag oxå i brun nyans dårå....
Fast faten och ljusen köpte jag på europris, sen vart jag inne på att köpa en baden-baden på jem &fix men där fick  man ingen hjälp för det sprang en gravid brud där som skulle ha allas uppmärksamhet och hjälp med att bära hit och dit så jag gav upp tanken på en skön solstol dårå....
Synd för er på jem & fix dårå... kunde ni tjänat nåra hundra till dårå...

På rusta köpte jag en vatten-spridare som såg ut som en blomma som slänger iväg vattnet hur som helst, ni har säkert sett såna dom var väl populärast för typ två tre år sen. Köpte lite kopplingar och skit med till vattenslangen så man kan tvätta diverse bilar och cyklar och städa av gräsklipparen...

TACK SUSS FÖR KÖRNINGEN OCH VÄLDIGT TREVLIGT SÄLLSKAP....!! PUSS PÅ DIG....
vi tar väl IKEA nästa gång va??!! hehe...
Vi får väl ordna pysselkvällar hos varandra om vi ska hålla på så här, särskilt jag som inte kan sy och dona som du kan och gör....

Annars har jag inte gjort någe annat ...lagade en god ny rätt som jag köpte på smålänningen. Det var taco-gratäng typ asså det jag köpte därå va en kryddpåse man skulle ha dårå...men kan tänka mej att det går med vilken taco-krydda som helst faktiskt men gott vare...

Nu ska min kära dotter och hennes polare ha disney-maraton... så jag blir väl fast härå ikväll....!!
dom har laddat med filmer och chips och dricka och gud vet allt....
Så just nu skulle det inte varit dumt med en teve till.... har ju två boxer-paket, men har inte köpt till kortet till den andra än. Eftersom jag inte har köpt någon extra-tv än så äre ju ganska lönlöst att ha bara kortet....

Får väl gå och lösa lite sudoku så länge....

hej hopp gummisnopp...hare trevligt i helgen... krampuss/pyyret

Kommentarer
Postat av: pyyret

hehe skriver själv här...tycker att det skrivs alldeles för LITE kommentarer här....kom igen nu...shoooot!!
kram kram

2007-05-05 @ 19:59:17
Postat av: Jörgen

Hejsan :-)
Cider och foto kommer, bra tips ;-)
Jo, det är alldeles förskräckligt dåligt med folk i serviceyrken som inte vet hur man behandlar kunder/gäster. Varför ska man lägga sina pengar där framöver??
Så, låter som att det vore trevligt att komma till ditt jobb :-)

Ha en bra kväll och tack för dina inlägg!!

2007-05-05 @ 20:54:21
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: Sara

Yey! Vilken shoppingrunda!! De låter himlans trevligt ska du veta!
Kramar på dig vännen!

2007-05-05 @ 22:06:38
URL: http://samhradh.blogg.se
Postat av: Sara

En kram till så du får lite kommentarer! : )

2007-05-05 @ 22:06:57
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0