minnet är väldans kort....

Jaha så vare dags idag igen då.... !!
Tappade minnet någonstans på vägen hem efter jobbet, och inte märkte jag det heller?!!?!!
Ändå har jag bara haft en kort dag idag, jobba bara till två.
Handlade som vanligt efter arbetet slut. Kom hem plocka upp varorna, skulle sätta på en kanna kaffe var SÅÅÅÅ sugen på kaffe. FASIKEN OCKSÅ !! Naturligtvis hade jag glömt att köpa kaffe ! Inte en böna så långt ögat kunde nå ner i botten på kaffeburken.

Bara att sticka ner igen och handla en gång till. Väl framme på jobbet så kom jag på att jag var ganska hungrig. Köpte färdiga biffar, rostad lök, hamburgerdressing, bröd, lite smågodis, tidningen och james bond-filmen . Ställer mig i kassan, kommer ut och lägger varorna i cykelkorgen, faaan dom går inte ner måste ändra om packningen så att de går ner. Tittar i kassen tre gånger innan jag inser att jag HAR inget kaffe den här gången heller TUR då att man inte har hunnit hem igen... Bara att gå in igen och nu går jag DIREKT till kaffehyllan så att jag inte ser något annat på vägen som kan få mej att handla någe annat istället...springer ner till kassan så jag inte tappar kaffet eller så att ingen annan snor det för mej på vägen....man vet aldrig hehe...
Kommer ut från butiken MED kaffe i handen.... och vad händer då?!?!

Jo har jag inte glömt något nu igen? Kassen som jag hade handlat innan hade jag ju ställt i kassan där min kära kollega stod och jobbade..... inte kom jag ihåg att ta med den ut när jag hade fixat kaffet...nopp.....så in igen och hämta kassen med matvarorna....

Nu vare bäst att skynda sig hem igen så jag inte kom på något mer jag behövde....

Väl hemma vart det jättegott med lite mat och KAFFE efteråt...yammi yammi... men jag drack inte för många koppar eftersom det är TORSDAG kära vänner och va händer då i mitt vardagliga liv???!!! jooooooooooo FIIIIIKA....
Men idag ska vi fika hos Jenny som har fyllt år.....GRATTIS JENNY.....!!!

Får se vare blir för godis därå...

Jag har inte gjort så mycket nytta här sen jag kom hem precis, lagade lite mat dårå och drack kaffe sen hamna jag här framför plattskärmen, och "suss" dyker in och messar hej vilt på msn...blev fast där i nästan en halvtimme tror jag hehe...men alltid lika kul att tjöta me dej vännen.....den humorn vi har är tur vi har för oss själva...eller äre vi i vår "årgång" som har blivit unika med en humor utöver den vanliga??!!

Jag hajar fortfarande inte hur man kan bli "kaninfull" hehehehe...men kul lät det  ;o)
Jag hade nästan behövt en teena därå....hahaha!! skratta så tårarna rann...image25

Jag har varit ute på stay friends-sidan oxå och terroriserat lite gamla klasskamrater...hehe...
Jag har lagt in den länken här så ni kan gå ut och kolla själva...det är jätteskoj att se vilka som har anmält sig dit... och det kostar inget heller för den delen så gå gärna med där....kul att få kontakt med vissa som inte ens visste vart dom tagit vägen efter skolan....skitsköj juuuuuuuuu.....
man behöver ju inte lägga ut några foton om inte man själv vill .... prova får ni se...

nu ska jag gå och göra mej respektabel inför födelsedags-fikat....kan ju inte komma dit och lukta rökt medvurst eller fisk eller grillad kyckling heller....

SÅÅÅÅÅÅÅ  duschen väntar på mig 
 
klapp på kinden och puss på näsan/pyyret

Kommentarer
Postat av: Jenny Möller

TACKAR SÅ MYCKET!!!!! KRAMIZZ

2007-05-10 @ 20:18:34
Postat av: Sara

Hugaliga! Börjar du bli gammal? :p

2007-05-10 @ 21:36:40
URL: http://samhradh.blogg.se
Postat av: suss

visst är vi unika! trodde du visste hur man blir kaninfull! kan visa annars om du vill!!! slabbedang på dej vännen...

2007-05-11 @ 09:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0