idag är en dag som ingen annan...

Visst är det så att den ena dagen inte är den andra lik, och tur är väl säger jag bara. Jag behöver väl inte kommentera den meningen mer ingående jag tror att alla fattar vad jag menar när jag säger att det är tur det...!?

Alla har vi väl våra dåliga dagar och absolut våra bra dagar...idag känns det som om det skulle bli en mittemellan-dag för mig. Börjar jobba vid tolv (för att jag är så snäll och inte säger nej, men det var ju rätt person som fråga denna gången) i stället för ett, och sen är kvällen inte slut förrän vid halv-åttasnåret.

Imorgon jobbar jag också extra men det gör jag så gärna så eftersom jag trivs med den personal som jobbar lördan med mej, det går som smort då, helt underbart !

Nu måste jag göra lite soppa till gubben min, så han får något att äta till middag..

ha det gott alla som poppar in här på min sida...
vi hörs kanske senare eller imorgon-kväll.....

sköt om er / pyyret

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan! :-)
Snart ska vi göra en INTERNET SPECIAL på TheGuide, där vi kommer att bedömma en massa olika sidor på nätet.
Till det behöver vi DINA TIPS på Siter, både bra och dåliga!
Hoppa in på vår sida och lämna dina tips!
Thanks!

2007-05-25 @ 14:03:49
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0