humöret upp och fötterna ner...

så känns det idag fast jag har jobbat, men som sagt var så har jag ju då jobbat med dom bästa som jobbar så som jag tycker att man ska nämligen samarbeta!
wonderful ....

men lite ont i tassarna har jag allt efter en heldag i kassan... jag har både suttit och stått men man blir trött på ett annat vis av att vara stilla än när man går hela tiden...så sant som det är sagt!

jag har hunnit med mycket ändå idag...tills nu har jag ju då jobbat till cirka halv-sex, sen hem med matkassarna och börjar steka färs till tacos som vi ska ha senare ikväll, och grönsaker hackade och såser gjorda. Sen dansa jag ett varv med dammsugaren, och dammade där det behövdes mest... lagt in disk i maskinen och diskat det som  inte ska vara med där...och dessutom har jag hör och häpna hunnit FIKA ... men det blev "bara" en kopp kaffe och en muffins...

och så har jag hunnit varit ute med bägge hårbollarna fick hjälp av söstra mi då, och gett dom mat har jag också gjort....

så då kommer jag till en väldigt viktig fråga VAD HAR NI GJORT IDAG?
skulle jag gärna vilja veta =)

nu ska jag sätta mej ner o vila i fem minuter sen kommer det folk hit som gubben bjudit...

men vi hörs med säkerhet imorgon alla som vill ...

diskpuss och dammkram / pyyret

Kommentarer
Postat av: suss

egentligen onödigt att berätta vad ja gjort det vet du ju redan...träffade dej i kassan ju! sen var det jobbkväll...fixade mej ett par smarriga mackor + ett halvt glas vin (blir du förvånad?) och njöt när jag kom hem i går kväll...härligt med sovmorgon...börjar16.30 i dag...ses och hörs!

2007-05-27 @ 10:26:09
Postat av: tina

såg på magnus carlsson me mammsen :-) träffade böen ocg måns inne på pizzerian kul va?
där missade du något. hörs snart

2007-05-27 @ 15:15:02
Postat av: tina

såg på magnus carlsson me mammsen :-) träffade böen ocg måns inne på pizzerian kul va?
där missade du något. hörs snart

2007-05-27 @ 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0