gääääääässsssp!!

Igår vart det inge bloggande för min del, var ganska trött !! Som ni vet så vare min heldag igår 07,00 - 19,15
ha överseende med det är ni snälla, vissa måndagar orkar jag få till ett inlägg, men andra är det ganska kört....
Det hände väl inget speciellt heller för den delen.

Tror jag ska se om jag hittar något annat jobb...kolla kan man ju alltid.Börjar bli seg på det här nu, anledningarna till det ska jag inte ta upp här eftersom vi har tystnadsplikt. Men om det inte händer något radikalt på jobbet så tror jag att jag kommer att tröttna! Men det är ju heller inte så lätt att hitta något annat, för antingen krävs det ju högskolebetyg hit och dit och körkort och allt vare nu är, fast jag skulle kunna ta lite vad som, det är inte det. Just nu skulle jag till och med kunna sitta vid en maskin och passa eller packa saker.

och jag som har sagt att jag ALDRIG skulle kunna ta ett industrijobb... man ÄR ju faktiskt bortskämd med både den sociala biten och arbetstiderna är långa ibland men å andra sidan så är man oftast ledig minst en dag i veckan...

ja ja jag får väl se hur det artar sig.... men som sagt var kolla kan man ju alltid....
så äre någon som vet något jobb så tveka inte och tipsa mej......!!

Nu ska jag försöka få något vettigt gjort .... ha de godis !!

jordgubbspuss på er alla/pyyretdjupt andetag

Kommentarer
Postat av: Sara

Leta är verkligen inte fel. : ) posten brukar ha en hel del platser över både här och där, så de kan du ju testa. HImla trevligt jobb måste jag säga! =)

2007-05-08 @ 16:21:35
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0