allvarligt pyy...

image41 Kan jag verkligen se så här allvarlig ut??

Herregud varför äre ingen som har sagt någe!! =)

Det här är då resultatet från Tinas kalas och taget av proffsfotografen Alex.... ÄR hon inte duktig så säg??
Ja man kan ju tyvärr inte ändra sitt utseende om man inte har den värsta photo shop som går att uppbringa och jag tror inte att det hade gjort någon skillnad på mitt utseende ändårå...hehe... dä går nog tyvärr inte göra något åt det, men jag är jag och ingen annan...så sant som det är sagt....
Ibland skulle man vilja vara någon annan det är helt klart, men accepterar man inte att man är som man är och ser ut som man gör så kan man väl kanske hälsa hem en vacker dag. Jag kan för det meste tycka om mig själv och min kropp, men vissa dagar äre såååååååå kört att man vill varken se sig i spegeln eller se något på tv eller i tidningarna för varenda jäkel som man ser där ser ut att vara femioelva gånge snyggare än en själv.......

så det så ......... det bara är så och så känner väl kanske dom flesta, fast dom inte vågar erkänna det... Och gammal ser man ut att vara också det är ju inte så bra ......*smile*

Men jag ställer gärna upp fler gånger alex för jag tycker att det är skitkul att ha någon i släkten som kan fota så bra som du gör...... och du kanske till och med kan retuschera (stavas de så?) det till det bättre =))

Jag tycker det är kul att ha såna foton också.... väldigt personliga blirom iaf.

Du får komma hit och ta foton näru vill .....super duper kul äre tycker jag...

Hos tina fick vi god fika och gott kaffe och många blöta pussar av nemo....image42 visst är han gullig ....

fick även lite baja päron och det var mumma det.
så tina här ser jag hur man såg ut när man insåg att man inte blir yngre med åren utan snarare tvärtom...jag menar då inte utseendemässigt för din del utan mer allvaret...hehe så här ser man ut dårå.......image43 och så här glad är mamsen att hennes dotter har blivit stor och snusförnuftig..........eller vare inte så eva??

här kommer mamma eva iaf.image44 och för att inte ni ska undra om alex KAN ta kort eller inte så lägger jag in ett till här på både födelsedagsbarnet och modern........
visst är dom gulliga tillsammans och fotot är superbt.......go alex go alex go alex.......

image45

nu ska jag inte lägga in mera foton men som ni ser så blev dom snyggare och snyggare (människorna menar jag då) ju längre ner i inlägget man tittar hehe......

nu ska jag bara tala om att jag även har varit på klubbtävlingar idag i styrkelyft. Min dotter och hennes pojkvän tävlade så självklart måste jag dit och titta och det gick bra för bägge. Inga pers för emelie, men eftersom det var första gången som emil tävlade så gick det skitbra för honom....fortsätt så ... då är du snart me dom "stora" grabbarna hehe....har inga bilder därifrån än men kommer nog senare....

nu ska jag bara ner i duschen och sen tv-stirrande tills ögonen faller ihop....
men TINA !! TACK FÖR ETT TREVLIGT KALAS OCH GOD FIKA OCH UNDERHÅLLNING...men den skriver jag om imorgon tror jag...jag kan ju ge er en liten vink om vad dom sysslade med hela tiden på kalaset....jag säger bara WII...........

mys på sängen och pill i naveln...sussa gott allesammans / pyyret

Kommentarer
Postat av: suss

fina bilder! Man kan tro att ni är fotomodeller!!

2007-05-20 @ 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0