Allone again....

kramEn sån kram hade varit gött nurå. Är ensam igen, eftersom alla andra är utflugna på sina håll....spridda skurar om  man säger så. Två stycke stack till jaktmässan på Elmia i jönköping och kommer att hålla till där i fyyyyyyrha dar. En annan är på övernattning i gislaved för att sen åka vidare till Liseberg imorgon.
Och vad gör jag? Don´t ask me ...please!!

MEN det är ganska godis och vara för sig själv lite ibland. Då kan man gråta när man vill, skratta när man vill och bete sig hur äckligt eller pedantiskt man vill. Kan gå här och släppa en fis om jag känner för det, men det är ju inte det ROLIGASTE man kan ta sig för när man är ensam. Försöker komma på var det är som är KUL att göra själv.

JA JA Suss jag vet vad DU tänker på och okej jag kan hålla med dej att det är ju inte helt fel när man är själv hehe....Men är det det mest ROLIGA man kan göra själv??!! NE tror inte det.
Jag har i alla fall lovat suss några goda chokladmuffins, så det ska jag väl kunna åstadkomma imorgon hade jag tänkt. Det är du värd suss för alla gånger du ställer upp och kör hit och dit när vi är ute på våra "raggar-turer" ...ja vi raggar upp kläder och pysselgreje, eller hur?? =)

Sen på fredag ska jag ju jobba igen....ingen lyxledighet här inte... och en annan kompis till mej ska jobba hela jäkla helgen...fy bubblan va trist. Men så äre ju när man har såna yrken som vi eller hur? Men jag hoppas att du hinner ta dig tid att höra av dig till mej någon dag iaf. Du kan ju skicka en kommentar här annars, du sa KANSKE när vi snacka sist, så jag väntar med spänning på en hälsning från dej.
image35 känn dig träffad.....hehe

På lördag KANSKE vi ska på kalas till Tina... 25 år hörru.... ojojoj... blire körkort och volvo kombi nu då? ;o)
hunden har ni ju redan...lilla söta nemo...
Vår Elvis följde med på mässan så han är ute på turne kan man nästan säga då ju....

Har ni några tips annars va man ska ta sig för så här på egen hand? Jag vet så MYCKET som jag skulle vilja göra men som jag antingen inte hinner eller så kan jag bara inte göra det för att det är ogenomförbart.
Träffade förresten min gamla klasskamrat Monica igen idag, hon kom in och handla lite käk innan dom skulle ner till sin husvagn. Vi bestämde att nu jäklar ska vi ta den där vin-kvällen vi har pratat om så länge.....
Tror det får bli Asti Chinzano för min del. Eller något Muscat-vin....mmmmmm godis!!

ska försöka skriva lite i mitt "känslo-block" med Sara.... har det blivit något block för din del eller har det räckt med din dagbok?
själv skriver jag inte dagbok så på print om man säger, men när andan faller på så bara MÅSTE jag skriva av mej och då får det bli i mitt lilla block. MYCKET bra att ha, det är att rekomendera =o)

Jag tror faktiskt att jag ska ta mej en härlig bastu-kväll ikväll och sitta lääääänge så man blir så där trött och varm och seg... och så byter jag lakan i sängen såre blir ännu mer godis att lägga sig sen.... ren varm och hhhmmm?!!?!!?

Får väl försöka spränga högtalarna till min "bandspelare" typ som jag har i källaren... DET är bra när man är ensam att man kan spela hur jäkla högt man bara vågar och vill.....DET gillar jag....

På jobbet annars är det typ som vanligt igen. Hälften dagis hälften jobb.... jag börjar tro på det där att man blir som ett litet barn igen när man blir "äldre" och "gammal".... det värsta är ju att man är väl där själv snart i så fall. Usch och fy och urk....... vill INTE bli sån.....nope.....Det är gnäll och trots och skvaller så jag tror jag skolar om míg till dagisfröken innan det är för sent...

Ha det godis alla vänner och läsare..... nu vrider jag på bastun och går och byter sängkläder....
Jägern väntar i skåpet....
Saknar bara lite massage =o)            ............någon??

blöt puss på näsan/pyyret

Kommentarer
Postat av: pyyret

ps!glömde skriva in ett citat ur en Lundell-sång som jag tycker om att lyssna på ...Han säger så här...."du är aldrig så ensam som du tror, månen är din syster och solen din bror du är aldrig så ensam som du tror....." så sant så sant... och minnet sviker mig som vanligt jag undrar hur många gånger jag måste kommentera min egna inlägg för att jag har glömt hälften...får väl blogga tre gånger till om jag ska få med allt..hehe
kram alla godisar/pyyret

2007-05-16 @ 20:06:57
Postat av: suss

ser fram emot när du knackar på min lur= muffinsarna är färdiga!kramisar

2007-05-17 @ 08:30:16
Postat av: Sara

De har inte blivit nåy känsloblock. Dagboken får räcka och det gör den utmärkt :)

2007-05-17 @ 14:59:51
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0