till sara-vännen...

ett litet ps! till dig sara... Vår semesterperiod börjar typ veckan efter midsommar eller egentligen midsommarveckan men de ä sällan nån som tar den veckan sen fortsätter ju semestern till och med vecka 32 typ ... men jag vet inte om de ä någon som har tidig semester som tar v 33 också....det kan hända ibland... men hör av dig till Lasse när du vet hur du vill jobba... jag vet i alla fall EN  som vill ha dej på jobbet så mycket som möjligt... Neeeeeeej tyvärr äre inte HAN ....bara lilla jag...

kram på dig vännen.... vi hörs och syns....


Kommentarer
Postat av: Sara

Rackarns attan för mig att han inte vill ha dit mig!! :p Men de duger så bra me dig du!!
Får se hur de kan bli med jobbet. Åker till Irland 25 juli, så innan dess ska jag väl hinna jobba nån vecka. Får se ifall de kanske blir på Posten istället. Den som lever får se!!
Ha de kalasigt!!
Kramar!!

2007-03-25 @ 21:30:03
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0