yammi yammi...

yammi yammi cider det här skulle jag druckit ikväll om jag hade haft några hemma...och det för att fira att jag är LEDIG en hel vecka....uuuuuuiiiiiii !!
LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG...!!

Det kommer att kännas helt himmelskt att få stänga dörren till jobbet och bara gå hem...jag kommer att undvika jobbet så mycket som möjligt under den kommande veckan, sen får kunderna tycka att jag sviker eller inte om jag handlar någon annanstans, men jag måste bara hålla mej därifrån ett tag....så äre bara!!

Tycker ni att jag är galen som gör så?
Får se vilken av butikerna i anderstorp eller gislaved som får "äran" att ha mej som kund en vecka dårå....hehe!
Kan ju va bra för mej också att få se andra butiker, spionera lite då me...Ne bara skoja jag kommer inte att kolla sååååå jättenoga men arbetsskadad är man ju så priser och datum kommer att hamna framför ögonen direkt antingen jag vill det eller inte....

Annars är det ganska bra me mej om det är någon som undrar?! Jag har fortfarande sjuhelskotta ont i halsen och är totalt igentäppt på morgnarna och kvällarna. Känns som om jag har en örontops i varje öra och ett halvt kilo bomull i näsan och halsen är fylld med filmjölk typ. Vad ska man göra åt det då?  =/

Jag ska ju vara ledig och då vill jag inte gå omkring och vara sjuk heller .....det förstår ni väl? så fram med alla huskurer ni har så jag slipper min onda hals och allt det onda som har drabbat lilla mej...

Jag har fått i min brännare i datorn nu också så jag har lyckats få ner en skiva me lasse lindh.....såååå bra ä den...mera yammi yammi...

Under veckan som kommer så ska jag försöka ta mej ut i trädgården, det är verkligen behövligt .. får ta fram lien snart om jag inte får hem vår åk-gräsklippare. Vår multiklipp har pajat så den dör hela tiden....Det skulle bli fint imorgon säger dom så jag hoppas kunna få hem den tills dess och klippa kanterna med mera...

Annars är jag öppen för förslag vad jag ska hitta på mer i veckan som kommer, förutom att jag måste gå fram till samhället den 6:e juni och se varom har åstadkommit i år..får blir några varv fram och tillbaka därå..
Jag får väl ta och baka något me kanske allt är ju slut på en dag som bakas i det här huset, max tre dar räcker det. Okej beror på lite vare är förstås, men vi är ena rikitga kakmonster hela familjen..

solbadare  Blir det RIKTIGT fint väder så kommer jag att se ut som på bilden...solbadare japp!! Har kanske inte riktigt sååå lång tunga men annars äre väl ganska likt eller va tycker ni?

Nähä hörrni alla glada människor... nu ska jag göra en liten sallad till lunch, bestående av SALLAD ( naturligtvis) gurka majs morötter fetaost och till det ska vi ha rökt skivad kalkon....

hare godis...vi hörs här en annan dag..
carpe diem..kram/pyyret

Kommentarer
Postat av: tina

tycket att du ska ta en sväng till systemet dom har fått in den
nya jordgubbs xidern nu. va där uppe idag och hamstrade lite. Gött gött dom va inte dumma dom. när du har fått hem din cider kan du ju ta en och svalka dig i solen med den. puss och kram
ps.du kan ju alltid handla på lidl eller kvantum :-)ds.

2007-06-01 @ 21:36:48
Postat av: suss

shopping sugen märker ja...får väl se om vi inte kan råda bot på det i veckan! Bravo!! ,det finns ju faktiskt fler affärer än din arbetsplats.ja håller på dej ...duktigt! cidern ser så smarrens ut,önskar mej en lucka i datorn så ja kunde roffat åt mej en...ha det godis vännen...sola lugnt...

2007-06-03 @ 10:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0