tillbaka till framtiden....

Önskar man kunde förflytta sig,som i filmen tillbaka till framtiden. Finns vissa saker jag skulle vilja ändra på, men tyvärr så går det ju inte till på det viset. Min sju till sjudag är över och det känns som en befrielse. Nu har jag ledigt imorgon sen jobbar jag varje dag till nästa tisdag. JA ni hör ju själva! Jag behöver inte kommentera det mer eller hur?

image48  tänker bara på min semester nu och hur härligt det skulle vara att lämna såna här spår i sanden....bara ströva fritt och njuta av solen och friheten. Älskar friheten.... Älskar faktiskt livet om jag får leva det på mitt sätt, det kanske ni inte trodde efter allt hormonsnack jag har haft här och dessa depp-inlägg som har kommit  allt oftare. Men livet är härligt och det är som lundell säger "gott att leva trots allt".
Nu är det bara tre veckor kvar innan min fyyyyrha-veckors semester börjar. Och jag har som så många andra planerat in allt som ska hända och ske just DEN HÄR semestern. Och som vanligt kommer inte hälften av allt att vara gjort när den är slut, så äre varje år tyvärr. Men man försöker så gott man kan. Och mer kan man inte göra ju.

Nu är det så dags för mig att skrubba mej ren i duschen från all grill-lukt och korvstank och lök och gud vet allt va man doftar när man kommer hem efter en heldag på jobbet. Tänker inte krypa ner med lukten i sängen iaf.
Så nu ska rot-borsten fram och matoset väck.

Ha det godis alla trevliga läsar vi syns kanske här igen?!!

och tack för alla trevliga kommentarer... alltid lika roligt att höra vad ni tycker och tänker även om ni har semester hehe....

krampuss/ pyyret

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi har ingen som varken hämtar eller skjutsar men du kan ju höra,har ju inget att förlora :) Vi åker dit natten mellan lörd 14- sön 15 juli. Sen kommer vi till Landvetter den 24 juli en tisdag klockan 16 tror jag det är. Haft en bra midsommar? Kram!

2007-06-26 @ 14:15:10
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se
Postat av: Jenny

Tre
veckor har ja me tills de blir semester,o de känns som en hel evighet just nu... Men skönt ska de bli när den väl kommer!! Ha de godis Kram

2007-06-26 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0