Rea rea rea...

Ni kan inte gissa vad jag har gjort idag förutom att jobba? JO, jag har varit och shoppat lite på rean med suss och hennes mamma (soliga solveig)...alltid lika soligt glada bägge två...hehe! Tack för en trevlig eftermiddag båda två..och Solveig ska ha tack för den GODA fikan... ja, för vi fikade ju naturligtvis också...

Nå vad köpte jag dådåva? jo SKOR image50dessa underbara eccoskor....samma modell som dessa typ fast jag köpte ju då naturligtvis GRÖNA !! =o)
Har som sagt min lilla gröna period just nu, och jag lyckades få med mej suss på ett par gröna ecco samma modell och sen hitta hon en grönrutig skjorta och en vit v-ringad tröja med grön kant runt...supersnyggt vare.. GO GREEN SUSS go green... !

Sen hittade jag ett linne och  ett typ pikélinne i svart.... sen hitta jag inge mer idag dårå... Jo jag fyndade förresten på jobbet också...Köpte två Hellström-skivor och en Jakob Hellman och trore eller ej jag köpte även en med klassisk musik på....ja jag vet jag är jätteknasig!

Annars har jag som sagt var jobbat idag till klockan ett. Har gjort massa sallader idag, det blev västkustsallad, räksallad, lök & tomatsallad, skagenröra, mimosasallad, potatissallad med rödlök i och tonfisksallad och gurksallad. Tror inte att det var mer sallader däremot gjorde jag en kycklingröra också till våra ciabattabröd,yammi yammi...gott äre!

Jag kom på idag också att jag inte har startat min receptkategori, kanske får börja med den snart så ni har något gott att laga och baka =)

Nu ska jag faktiskt inte skriva mer idag heller, för nu ska jag njuta av mina skivor som jag inte har hunnit lyssna på än dårå!

Ha det gott alla goa läsare.... vi ses imörrn...!!
kram/pyyret

Kommentarer
Postat av: suss

alltid lika roligt att läsa din blogg! kan tillägga att ja inte är helt inne på din gröna våg...ja varken åt eller drack " grönt " igår på Bambu..mår inte grönt heller i dag! ha det bra vännen!

2007-06-29 @ 11:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0