it´s soon the final countdown...

Snart börjar nedräkningen till semestern . Cirkus två och en halv vecka kvar har jag innan man har det där riktiga leendet på läpparna och kan gå ut och njuta av den första dagen på semestern. image49   Hur underbart ska det inte bli? Det kommer att kännas som man föds på nytt hehe!

Och denna sommaren ska jag verkligen njuta av all musik som jag inte har hunnit lyssna på tillräckligt mycket i år. Jag behöver kanske inte nämna vilka artister det blir,men säkert blire LUNDELL naturligtvis och Winnerbäck och Lisa Ekdahl får inte glömma Hellström också. Några nya favvisar är Lasse Lindh och Tiger Lou...

ursäkta mig men jag orkar inte skriva mer idag... det kom något ledsamt emellan..

ha det gott /pyyret

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska bli hur skönt som helst me semester!!! Förståligt att du inte vill skriva mer idag!! Ska snart slänga mig i bingen själv så natti natti kjamizz

2007-06-27 @ 22:26:14
Postat av: Sara

Men innan de blir semester ska du och jag jobba ihop!!!!! längtar*

2007-06-28 @ 21:21:07
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0