ingen cider men väl...

image39  en jägermeister........DET DU ALEX...hehe,jag vet att du blir jääätteavundsjuk på mig nu när jag har druckit jäger och du inte fick vara med...sorry,men jag har sparat lite till dej =)

ÄNTLIGEN är jag ledig från jobbet, har nio dagar fritt från hemköp, och jag kommer att hålla mej därifrån så mycket som det bara går...måste hålla avstånd från all stress och alla som kommer och frågar en massa frågor fast man kommer in civilklädd, och då menar jag inte bara kunderna utan även personalen...så det ska jag försöka slippa i den mån de går....kommer inte att svara i telefonen heller om dom ringer...bara så ni vet !!

nu ska jag till ica och handla ....=! vi hörs och ses kanske
kram/pyyret

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Jag är inte intresserad.. jobbar hellre några dagar hos Mikael i sommar om det finns något, han ska höra av sig på måndag så.. men tack för förslaget.

2007-06-02 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0