fredag äntligen..

Men varför säger jag så? Jag ska ju jobba hela helgen, imorgon 12-18,15 söndag 9,30-18,15 och som om inte det skulle vara nog så har jag ju den världsberömda SJU TILL SJU-DAGEN på måndag IGEN!!

Stackars mej på måndag kväll när jag ligger utschasad i soffan och tycker synd om mej själv för att jag inte har semester förrän om två veckor. Ska bara tala om att det blir bastu och låååång dusch på måndag-kväll efter jobbet....sen mår man sååå goodis så det är inte sant...särskilt när jag är ledig på tisdagen, och då ska jag gå och klippa mej ÄNTELIGEN säger jag bara, börjar känna mej långhårig som bara den. Och snälla goa rara SUSS ska göra slingor på mej har hon lovat efter att jag har mutat henne med både cider och gottefika....kanske till och med bjuder dej på mat hehehe !!
Det var väldigt snällt av dej iaf. att du offrar en halv dag på att göra slingor på mig, får se om jag inte kan bli liiiiite finare än va jag är nu... *ler*.

Jag litar på dig suss...bara så du vet det, men jag tror du får ta cidern EFTER att du har gjort mina slingor =o)

Idag har jag jobbat och slitit som en liten myra. Började vid ett och var färdig vid halv-åtta typ, men Hilda var ju så snäll och stannade (eftersom jag protesterade över att jag skulle vara själv från klockan fem till sju en fredagkväll) så frågade lasse om hilda inte kunde stanna och det gjorde hon...TACK HILDA!

Det var myyyycket folk idag, lönevecka säger jag bara! ujujuj...
Äter inte folk mer än den veckan dom har fått lön eller? Det verkar inte så iaf. Dom handlar som om dom aldrig hade sett mat förut.
men men..så är det väl i dagens samhälle tydligen.

Nu ska jag iaf. ut och lufta fesoset lite... tar väl med mig Elvis the Pelvis på promenaden... han behöver verkligen lufta sitt fesos...hehe

Ha det gott alla glada så hörs vi imorgon..

puss och kram pyyretimage51 ps! hörrdu suss jag hoppas att jag inte ser ut så här efter din slingsession....*asg* 
kram pårej...

Kommentarer
Postat av: suss

kolla noga så du inte köper slingmedel för strutsar! förövrigt är risken ganska liten...:)

2007-06-30 @ 10:42:36
Postat av: Jenny

Tjenis! de blir säkert hur bra som helst!!! Ikväll e de FEST!!! Kul kul bara de inte kommer att regna... Ha de godis Kjamizz

2007-06-30 @ 12:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0