flyyyr rakt in i solen...

image40 skulle gärna fly rakt in i solen, men den lyser (inte)med sin frånvaro...just nu äre molnigt men ganska varmt ändå. Jag som trodde jag hade valt den perfekta veckan att vara ledig på? Men solen kommer säkert tillbaka senare under dagen, det är ju i stort sett bara morgon än.

Idag har jag inte planerat något, förutom att jag kanske ska ta en tripp till värnamo med en jobbarkompis, vi tänkte hälsa på vår "gamle" chef på willys. Får se om han ringer och säger om det blir av eller inte. Annars kommer jag nog att lapa lite sol idag om den kommer fram som sagt var....har längtat efter att få ladda mina batterier till max igen ju. Har verkligen tappat sugen för allt vad arbete och social verksamhet heter.

Har hängt ut lite tvätt, och lagt i mer i maskinen, för har man två tonåringar så "mycke tvätt bliiiire"..
Igår kokade jag grytbitar av hjort som jag tänkte göra någe gott på till middag idag. Vet inte om jag ska ha ris till för en gångs skull, kan ju va gott de med om man gör en gryta av köttet eller hur?

Min hosta och halsont är detsamma i stort sett, så det har jag verkligen prickat in ordentligt, det är typiskt att vara sjuk när man är ledig och vill vara ute så mycket som möjligt, men jag har inte någon feber eller så, så jag kan gå ut om jag vill och om jag fortfarande är kapabel att stå på min gigantiska ben...låren på mej är ju som en tjurnacke...herregud säger jag bara... hur GÖR man för att få bort dom?

Ojojoj.... nu ser jag att en av mina hårbollar måste få sig en kissepaus ute...

vi ses här senare eller imorgon...
vänliga vänner värmer verkligen varandra....voff voff/ pyyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0