Dessa hormoner "will kill me"...

Ja jag säger då det, hormoner hit och hormoner dit... ska man räkna in dom i sin vänkrets så har jag aldrig haft så många vänner som jag har nu.... =)
Jag behöver definitivt inte känna mej ensam, den saken är klar. Ändå sitter man och gråter så knäna blir precis skrynkliga för att tårarna rinner ner på dom och man orkar inte torka...VARFÖR gråter man då? Ja den frågan skulle jag gärna vilja ha svar på också! För jag har inte den minsta susning, och kanske man inte vill veta det heller, eller vill man det?
En sak som spelar stor roll i mina humörsvängningar är typ förutom dom vanliga "rubbningar" man har att den tiden närmar sig då mina föräldrar gick bort.
Det kommer alltid att kännas lika tungt tror jag vid den här tiden, det var inte förrän i augusti och september iofs. men det kommer smygande utan att man märker det.
Det är väl så det ska vara tror jag när det händer som det hände med dom, man kan nog aldrig bearbeta det helt färdigt.

Dom känslorna kommer på kvällar och nätter och när man är ensam ... så är det bara och det kommer alla att få märka en gång i livet, det händer bara vid olika tidpunkter.

Men hormoner kan te sig i olika former dom också tror jag... man kan tappa minnet totalt och sen får man bara fnatt och flummar runt och skrattar och fnissar åt allt som händer runt omkring trots att det inte är alls kul för dom människor som försöker hålla sig på avstånd från dig för du verkar helt genomkokt,men dom måste ju tyvärr arbeta med dig åtminstone försöka....hehe

så kan det vara när man kommer upp i åldern och det spökar både med döda släktingar och vänner och levande hormoner

Idag har jag iaf. skickat sms och grattat min syster som fyller år...GRATTIS ANNELI!!...

sen har vi handlat lite och jag har grillat älgkalvstek med klyftpotatis och bearnaissås och nybakade frallor...godis godis...

annars allt som vanligt förutom hormonvännerna som kutar runt och bara skriker och gör ont och ibland bara flinar dom upp sig och säger att HON ÄR JU INTE KLOK JU....

Nu ska jag duscha och sen nanna kudden...

gonatt då bloggen... vi se imörrn....
kram kram pååååååå er!

Kommentarer
Postat av: suss

Blir riktigt orolig för dej vännen...kommer på fredag och piggar upp ...håll hormonerna i styr tills dess! ;)Kramisar

2007-06-14 @ 08:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0