crying out loud.....

Snart är min semestervecka slut....fäller en tår eller två, nej förresten gråter hela floder!! Va trist att behöva gå tillbaka och jobba igen, fast jag får vara ganska nöjd med min vecka, har ju haft sol så gott som hela tiden. Det märks nog kanske förresten på min hud som sagt var...*ler* !! Eller va säger ni som sett mig (fniss).

Idag har jag och min syster cyklat till gislaved, först var vi på kvantum (ojojoj vilka framsteg jag gör!) där skulle vi hitta något till "kattis" i inflyttningspresent, men vi hittade inget skoj, men jag fick ju prata me min gamla jobbarkompis iaf. och det var ju trevligt, alltid lika trevligt när vi väl hinner tjöta lite, eller va säger du?! Vi MÅSTE ta en fika någon dag så att vi kan "prata ut" ordentligt ....jope....

Efter kvantum åkte vi i själva samhället och jag gick in på Azuro (tror det stavas så) och köpte supersnygga jeansshorts och ett linne till min son,,,iceman blev det i bägge fallen, inte tokigt alls faktiskt om jag får säga det själv!?

Sen bar det av till presentverksta´n där vi äntligen hittade en inflyttningspresent. Det blev en fin skål på fot med lime-godis i, tyckte den var fin... men så har jag ju en likadan själv också.

Då var det dags för att börja återresan, så vi mellanlandar hos katarina och får gooooooood fika där, och vi fick även hälsa på lilla "spiken" som är så söt så söt, men Kattis !! Jag tyckte han gått upp lite för mycket i vikt, men  jag vet ju hur lätt det är att ge dom lite extra,sen tror nog jag att "mormor" och "morfar" är lite medbrottslingar i det hela...eller har jag fel?? (ska kanske förklara att Spike är en hund för er som inte visste det)

Efter den goda fika bar det av till Europris, men först var jag tvungen att gå in på Lidl och säga hej till min andra gamla jobbarkompis Aida som satt i kassan idag, synd att du satt där vännen, hann vi ju inte prata så mycket =(

På Europris blev de inga storfynd direkt... två par sockar och läkerol hehehe...
Efter denna storhandling steg vi över vägen och gick in på Rusta, där blev det lite mer handlat. Köpte två flaskor sköljmedel, en väska, flugfångare, lite godis till Markus, jordnötter, en hopfällbar spade, trädgårdshandskar sen kommer jag inte ihåg något mer ..joooooo ett par flip-flop också förresten, sen var det nog inte något mer...

Både jag och min syster gick och plockade i flera grejor, men sa hela tiden att det har dom säkert billigare i Ullared hehehehe....så vi köpte inte så mycket varken hon eller jag.

Sen när vi kom hem så dumpa vi varorna hemma, tillbaks till rosa kiosken för att vräka i oss varsin hamburgare, sen cykla vi vidar till Hemköp faktiskt, trots att jag har sagt att jag ska undvika det så mycket som möjligt så var jag nästan tvungen att åka dit för att köpa lite pastasallad till "gubben" för det gör dom inte på något annat ställe som jag vet iaf. Det är svårt att inte handla på sitt eget jobb har jag märkt, men det blir nog fler besök till kvantum för där är det utan tvekan fint och snyggt ... priserna har jag inte hunnit kolla så mycket än då men det kommer det kommer....

Annars tror jag att jag ska försöka handla på lite olika ställen framöver med, det är både roligare och ibland billigare...!!!

När vi kom hem igen så va det bara att sätta på kaffehurran igen för vid fyra skulle en kompis komma och fika hemma hos mig då, och till oss hade jag köpt varsin vaniljmunk och sen hade jag bara ballerinakex till....men snälla syrran tog med sig sin "lattesugare" som hon kalla dom, det var dammsugare med lattesmak...Jenny kom också och tog en kopp och lite fika...trevligt att få träffa min kära vän Monica igen, det är alltid lika roligt att prata med dig...ursäkta om jag pilla lite för mycket på mobilen, men jag blev totalt bombad av mess från Eva Rönnlund... tror hon skickade MINST fyre fem historier...eller vare inte det Eva?! Och snuskiga varom me....*s*

Nu ska jag ta och känna om min kudde är redo för ett 41-årigt huvud.... med en 25-årings kropp...eller var det tvärtom?!!! =o)

Jag ska skriva en rapport om vår resa till Ullared imorgon, jag lovar.

Nu nanna sängen....zzzzzzov godizzz och dröm zzzzött ....kramizzzzar pyyret

Kommentarer
Postat av: suss

Låter som du haft en kanon dag! Ha det så gott i Ullared.Kramis

2007-06-08 @ 09:10:38
Postat av: Jenny

Tack för trevligt sällskap i ullared!!! Kul kul! Kramizz

2007-06-08 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0