yippiekaye mf...

yyiiiiihaaaaaa.......!! Idag har det skett ett mirakel...jag kommer till jobbet och arbetar några timmar och ska gå och kolla på schemat när Hilda börjar...OCH vad får jag se?

JO vi stänger klockan sex i charken !! Vi brukar göra det över sommaren, men vi har nog aldrig börjat så här tidigt redan vecka 27, men inte mej emot, blev jätteglad över att få komma hem en hel timme tidigare...Det gör supermycket den där timmen ska ni veta....OOOOOOOHHHHHH VA HÄRLIGT...

Är bara hemma på middag nu men var tvungen att skriva och berätta för alla semesterfirare och för alla som i vanliga fall slutar sina jobb redan vid fyra, att nu slutar jag redan klockan sex när jag jobbar kvällen.....hihihi =o)

Nu ska jag snarat tebaks te worket....

sillen och löken...ajöken...

kram och kram igen /Pyyret

finsk yoga ps! Suss du har väl inte provat på den finska yogan än ?? Får du inte göra förrän jag kan vara med hehe...eller ska vi se till så gubbarna testar den först?
DS! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0