värnamo by wednesday..

Idag vart det shopping i värnamo me systrarna karlsson/dahlin och kids...second hand...hittade nada. Eko...hittade shorts och linne till Markus och sen hittade Josefine hur superduper-snygga tallrikar till mej som stämmer in i mitt kök så det bara skriker.......det vart med typ lite gammeldags kornflakesreklam-bilder pårom....dom måste ses!! Jag ska ta kort pårom imorgon och lägga ut här...SÅ snygga varom.

Sen var vi på smålänningen i bredaryd där hittade jag påslakanset á 99 kronor styck så det blev två och sen köpte jag dra-på lakan...(nej suss ...inte sätta-på-lakan =o) ) och lite duschtvål och spray och rak-kräm och bröd blev det där dådåva (som syster eva brukar säga)

så nu är man ganska trött i hela kroppen....
Imorgon ska man upp vid typ fem på morgonen för att jag och syster yvonn ska skjutsa Emil-Emelie och Lollo till sjuhäradsfestivalen........

så natt natt sov gott
kram / pyyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0