ut på turné...hihi

Jaha så var man ute på turné igen me suss.... igår vart vi i göteborg och körde hennes sambo till flygplatsen i götet....inte landvetter men säve.... Resan gick väl över förväntan eller va säger du suss?
- GÖR OM RUTT !! Hihihi..
- Håll vänster, håll vänster fortsätt hålla vänster....

hahahaha...riktigt roligt att komma ut i bushen och vidga sina vyer med gps !  =o)

Att det sen höll på att regna hela jäkla dagen var ju inte kul....men tack för en trevlig resa och gott sällskap iaf.
Synd att vi missade Willys på vägen hem .... tänkte på joel då som är så glad i att gå och handla....han måste ha blivit superbesviken på oss ;)

Annars gjorde jag inte så mycket mer igår, Anneli och Jenny kom förbi så jag gjorde lite mos och pannbiff te jenny eftersom den stackaren inte hade ätit någon mat på hela dagen usch och fy pårej Jenny!

Idag blire fullt ös...först har jag varit och handlat sen nu ska jag te banken. Efter det ska jag göra tacopaj en som ska vara färdig te middag och en som jag förbereder te kvällen eftersom jag har fått efterfrågan på just tacopaj av emil som nog tyckte den var god sist dårå...

Sen i eftermiddag vet ja inte om Suss dyker upp och tar en kopp? GÖR DU DET SUSS?
Isf. ska jag försöka hinna med att göra fler äppelsnittar tills dess....och en tur med dammsugaren skulle inte skada idag heller...hundarna har nog fått fnatt för dom fäller som bara den.

Men nu ska jag trampa ner till lilla nordea och se om jag kan fixa en inbetalning åt "gubben"...

ha det gosigt.......vi hörs och hörs och hörs ...

kramisar/pyyret

Kommentarer
Postat av: suss

visst e det roligt med gps...not när man kör " vilse" i Aplared!!! haha. tack själv för trevligt sällskap!

2007-07-12 @ 10:31:27
Postat av: Jenny

Ja tack så jätte mycket för maten,den va jätte goe... He he he Hoppas inte fikan va så trevlig ida eftersom ja inte kunde va me?! *Ler* Ha de godis Kram

2007-07-12 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0