Tack och bock

ögonlock......!!

Tack igen suss för denna fantastiska resa till gislaved idag....Att du bara orkar stå ut med mej och mitt shoppande hehe....Men en tur till systemet tackar man ju aldrig nej till =o)

Syster Anneli tackar nog också för att hon äntligen kom iväg och fick ta sina kort, nu kan ju hon oxå snart handla själv på bolaget hahaha.....När hon har fått sitt leg, för ingen tror ju att hon har fyllt tjugo än... *fnissar lite bara* . Men ett leg är ju alltid bra att ha i alla lägen...i vissa äre bra att ha TVÅ *asg*.....

Hoppas att du njöt av mina äppelsnitt och vaniljglass, jag tycker jag lyckades ganska bra denna gången med....
VISST TUSAN !! Jag skulle ju lägga upp en recept-kategori här ju...måste jag sätta igång med snart...

Annars hare varit lugn dag idag tycker jag. Inga mirakel och inga katastrofer heller för den delen...

Imorgon är det dags att släpa sig till jobbet igen....lååååååååång suuuuck!! ska jobba imorgon eftermiddag och lördag eftermiddag....sen är jag en äkta semesterfirare............tttjjjjjjjjooooooooooohoooooooo!!

GRYMT skönt kommer det att bli.....har aldrig känts bättre att få semester som detta året...
HAAAAAALLEEEEELUUUUJAAAAA!!image44

Och idag fick jag veta att min kära syster och hennes kids kommer hit och hälsar på iaf. Dom hade inte tänkt det först men ångrade sig och kommer ....KUL PÅ HJUL tycker jag....Men nu ska jag fickparkera arslet i ett soffhörn som är ledigt från fötter och hårbollar...sen blire sussa gott på kudden...

Och Jenny ! Det blev ingen fika ALLS ju...för att du inte kunde juuuu....jag hade tänkt att vi kunde tagit en fika hos mig istället men det kom inte så långt...kanske imorrn eller på lörda eller på sönda eller på månda eller på tisda.......................................................................................hihihi!! DÅ ÄR VI JU LEEEEEEDIGA !!

Vill hälsa alla glada och goa vänner i gislaved också....Mina gamla skojfriska jobbarkompisar Marlene Ann-sophie och Ubbe....ha en bra sommar och hoppas verkligen vi kan träffas någon dag eller kväll eller nåt sånt...!!

Och Magnus wherever you are....HAVE A VERY VERY VERY NICE HOLLIDAY....!! STOR KRAM TILL DIG!
och hälsa din käresta !

Er andra ser jag ju kanske till och från under semestern....
Eva Rönnis isf. kram och kram igen pårej....hoppas du får en bra semester du med...

nu ska jag fickparkera som sagt var...

snipp snapp snut så va inlägget slut....
kram/pyyret

Kommentarer
Postat av: suss

trevligt sällskap och shopping kan aldrig bli tråkigt...gott fika som grädde på moset...vad mer kan man begära...tack själv!

2007-07-14 @ 10:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0