scary....

idag är det fredagen den 13 !! hujedamej....

Tänk inte påre....som vissa skulle säga...men hur lätt äre och låta bli? image45 tänk om jag står för nära grillen på jobbet? då kan det kanske se ut som så här nästan, om jag inte kan hålla inne med gasen hehe!

Nä så galet skare nog inte bli, jag jobbar ju med sara-vännen idag såre ska nog bli både bra och kul hoppas jag!
Har inte laddat för jobb direkt än, men tror inte att det behövs heller, ska tare lugnt och stilla idag och imorgon, sen har jag seeeeemeeeester. Punkt Slut!

Men det vet väl alla vid det här laget eller?
image46 ja jag vet att denna bilden slank in här igår också men den är så söt...och så här vill man väl hare på semestern...

kram så länge / pyyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0