nu kan man sova gott!

Litet inlägg här igen om vad jag hittade på smålänningen i Bredaryd. För det första hittade jag ännu ett par panellängder som  jag bara var TVUNGEN att köpa. Dom gick i gräddvitt och turkos och brunt, och sen hittade jag mitt verkliga fynd (tror jag iaf. =o)  ) nämligen två bäddmadrasser som var typ 4-5 cm höga och med dragkedja i så man kan ta av och tvätta överdragen, och dom kostade inte mer än 699:- för två stycken. Visst vare ett fynd?!?!

Sen blev det som vanligt lite putsmedel och grytlappar och grytvantar. Hittade även bestick i typ hårdplast som man kan diska och använda måååånga gånger, det var en tesked, en matsked, en gaffel och en kniv och dom gick på hela 10:- / förpackning. En och annan kryddmix till kall sås fick ja med i kassen också. Ja annars vare nog inte så mycke mer som jag fyndade dåååvaaa!

Men madrasserna vart det bästa, nu kanske jag äntligen kan sova en hel natt igen utan att vakna och vrida och vända på mig hela tiden. GÖTT!!

Imorgon dyker min äldsta storasyster upp med sina kids. Dom åker från Hallsta vid sex på morgonen tror jag och är här i anderstorp vid typ tresnåret. Så jag tänkte ta upp lite vildsvinsfärs och göra köttbullar imorgon så dom får lite käk närom kommer och har rest så lång väg. Alltid gott med mat när man har kommit fram och lugnat ner sig lite, Sen får det bli kaffe efter det.

Ikväll får det bli Midsomer för min del, är själv ikväll "gubben" är och hjälper någon stackare, och Emme är på "the big" scoutlägret i Kristianstad och Marre är i skummeslöv hos en kompis.
Men jag är ju inte så ensam som jag tror kom jag på nu! Jag har ju alltid Lundell att hålla i handen när åskan går och jag är själv hemma. *ler stort*.
image52  mitt lilla fynd och jag har det så trivsamt sååååå !! =o)^^

Jag har ju faktiskt Hells Kitchen också som man inte får missa....Jag tror att Heather vinner till slut iaf. Hon verkar ha mest pejl på läget i båda köken, spelar ingen roll om hon är med grabsen eller the ladies.

Annars fåre bli lite mer dator senare under kvällen. Man kan ju sitta hur länge som helst och bara "googla" runt på allt och alla...hehe!

Very well -  cykelställ nu äre nog dags och käka lite kvälle! Det ska bli fylld fransk tebaguett yammi yammi.
vi syns och hörs kanske en annan dag!
liten klapp på kinden får ni idag/ pyyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0