Now I´m Back...

Hej igen alla glada semesterfirare och hard working people...

Nu är jag här igen, har haft lite semester från bloggandet i några dagar eftersom Markus (sonen i huset) bröt armen och sen kom min syster från Hallstavik hit och hälsa på med sina kids... Josefin och Adam. Vill ni se hur dom ser ut? eller såg ut för ett tag sen... här kommer dom, kidsen alltså...

            fick visst inte in någon bild på jossan men det kommer senare...Adam in action fick jag med iaf.
Dom ska stanna här ett par veckor typ. Och det är ju alltid trevligt när man får långväga besök....Nu vet inte jag vad jag har gjort dom senaste dagarna förutom att handla, vara ute och gå ,städa, laga mat, vara social, tvätta och hänga ut tvätt med mera...dom vardagliga sysslorna alltså. Inga sensationer som har hänt vad jag kan påminna mej om iaf.
Men en sak är då säker.....Det är SÅ JÄKLA SKÖNT ATT SLIPPA JOBBET !! Men det hade väl dom som har mer än 2 i IQ redan räknat ut eller?

Och Suss .... jag riktigt ser hur du njuter när du går på ditt jobb och tittar ut och ser att det bara öööööööser ner regn nu när jag har ledigt....Tur att du har öron som stoppar det stora leendet du har klistrat fast i fejan =o)

Men jag är ju så snäll så jag kommer att bjuda ner dig på en ciderkväll ändå du....HA SÅ DET SÅ!!

Själv tänkte jag bjuda in mej själv och systrarna till Tina på en cider/drink-kväll.... Om hon nu inte går och blir sjuk igen som hon blev nu när vi skulle dit och FIKA....ja just det ja....fikat har jag ju oxå gjort dom senaste dagarna...glömde det men det hör ju till mina vardagssysslor så ingen skada skedd där då inte.

Johanna Bergenholtz.....GUD va trevligt att få snacka med dig igen....asaroligt att du har en blogg "over there" så man kan få höra va som händer och sker i den STORA världen...hihi....Hoppas att du finner något slags roande av att läsa min blogg också, och jag hoppas att du fick min namnsdagshälsning på din blogg? Jag la in din blogg som länk på min sida om det inte gjorde något?

Det var länge sen jag träffade din farmor och farfar....supertrevliga människor....saknar dom lite, har inte sett dom så mycket sen din far flydde till Värnamo...men hälsa dom så gott. Och hälsa din käre lillebror me....

Nu ska jag bara kolla min mail och se va sara-vännen har skickat till mej... Hon ska ju oxå ut och bli stor i världen...Irland blire för hennes del (lite avis är man ju alltid =o)   ) 

Mina hårbollar till hundar vill visst ha lite käk och sen fåre bli rundan runt kvarteret så dom kan göra ifrån sig ordentligt...

Ha det godis alla sötsaker....vi hörs och kanske vi ses...
Kramar från en som saknar sooolen....har inget att fly rakt in i nu då ju...!!!!

byby my friends/pyyret   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej kul att du skrivit några rader,har kollat lite titt som tätt men ack nej... Sulle berömma din tårta från Josefin... Hon tyckte den va jätte goe,för de e den ju!!!! Ha de godis så hörs vi Kram kram

2007-07-24 @ 20:31:41
Postat av: suss

ack så väl du känner mej...ha ha...visst e det ett ständigt leende på läpparna...let it rain..fy nu är ja elak men det går inte att låta bli. i dag är ja ledig och någon har tänt nån sorts lampa ute ...vet inte vad det kallas för...ha det godis ,vi hörs!

2007-07-25 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0