klipp till mig...

Haaallllloooouuuuu !!

Idag är jag ledig! YYYYYYOOOOOOOHHHHHHHOOOOO !
Ska gå och be någon klippa till mig. Denna någon får bli min frisörska Monica, som var sååååå gullig och gav mej en tid fastän hon hade mycket att göra och egentligen skulle hon ha semester nurå. TACK MONICA !!

Sen ska ju då suss ge mej en omgång med starka medel, som typ ger ett resultat av ljusa slingor(förhoppningsvis iaf. =o)  )
Ni får väl se resultatet kanske här på sidan eller så ni som brukar umgås med en sån som mej får ju naturligtvis se resultatet irl.
OM jag nu vågar visa mej ute igen...hehe inget ont menat suss *big smile*

Helt underbar vecka har jag denna veckan. Ska BARA jobba imorgon mellan elva och fem och sen jobbar jag inte förrän fredag mellan ett och kvart över sex !!
HAAAALLELUUUJA !!

Men det är då absolut inget vackert väder att vara ledig i måste jag erkänna och tro det eller ej suss jag tycker faktiskt VÄLDIGT synd om dej som har din semester nu! Det är INTE roligt alls, jag har själv upplevt två såna semestrar efter varann skaru veta och det var ingen höjdare direkt vill jag lova.

Jag önskar dej all sol i världen just nu för det fullkomligt verkligen ÖSER ner och det verkar inte som om det skulle sluta på ett bra tag.

stephen lynch   så jag ger dej ett litet tips nu när du inte kan vara ute och sola... Han som är här på bilden Stephen Lynch MÅSTE du bara lyssna på!! Han finns på you tube om du söker där.... sååååååå rolig snubbe såre är inte sant. Man måste dock ha viss kunskap i engelska (och det har ju du det vet jag) eftersom han är en typ sjungande stand up så blire inge kul om man inte hajar skämten liksom hehe....

Men lyssna på honom helt OUTSTANDING är han absolut !! Tycker att alla ni som läser det här ska gå ut och kolla in honom på nätet....Syster Anneli har redan hört honom och hon tyckte nog med att han vart skojsig (eller hur Söstra mi?)

Jag fick lite bilder från min bästaste vän i Bosnien också för några dagar sen... vill ni se?
här kommer några nya och några gamla... sanela min vän  Här är hon....Sanela "den snälla" hehe!! med sin dotter som fyller tretton år...hipp hipp hurra hurra hurra hurra!! Grattis Medina på din födelsedag som säkert har varit för länge sen *ler*...men grattis ändå.

image36  här är hennes andra dotter (tjejen längs till vänster) Amila.... GUD va stora dom har blivit....

image37  det korter fick jag strax efter dom hade flyttat ner igen.... det är alltså två år sen som ni ser...det är sanela och hennes syster och sanelas barn Amila och Medina.... visst ser det härligt ut?

Tänkte att jag skulle försöka spara ihop lite pengar och åka ner och hälsa på henne...hade varit jätteroligt. Men jag har så mycket här hemma som jag måste lägga pengar på men det ska nog ordna sej till slut tror jag...

Längtar efter att få träffa henne igen, vi hade så roligt tillsammans och kunde prata om i princip allt.... SAKNAR DEJ SANELA !

Men nu ska vi inte bli sentimentala, jag måste dra mej ner till duschen nu och fixa så mitt hår inte är fööör skitigt när jag ska gå och klippa mig...

Ha det så gottigt allesammans...
vi syns kramisar på er/pyyret

Kommentarer
Postat av: Sara

~ Han Stephen är klockren! Hörde honom för ett tag sen och jisses!!
~ Hade lätt inte bangat om nån ville bjuda ner mig till solen och värmen var som helst i världen nu!!!
~ Och du?! Vi jobbar ju bara 3 dagar ihop ju!!! Vilken besvikelse när jag upptäckte dett!!! Fatta vad illa de är!!
KRAMAR!

2007-07-03 @ 18:29:41
URL: http://samhradh.blogg.se
Postat av: Sanela

Jag saknar dej ocksa vannen.Hoppas vi ses snart!!Puss o kram

2011-03-21 @ 17:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0