jag vill ha åska..

Ja faktiskt så vill jag det så att det kan rensa upp i luften, man får ju snart astma-attack á la bauta....
Idag har jag jobbat mellan nio och halv-ett...lite lagom,men eftersom jag egentligen skulle varit ledig så tyckte jag att det får räcka med dom timmarna... Sen vart det hem och äta lite...fläskfilé - potatissallad och grönsallad och bröd. Inte tokigt alls. Sen kom Suss hit för vi skulle iväg och fika naturligtvis, på coffea blev det denna gången.... varsin cafe latte (big one) och varsitt wienerpekan....momsi momsi...

Efter det blev det lite shopping igen, på ICA (herregud va jag börjar handla överallt!) och sen bar det iväg till arvids. Köpte lite mer svarta lådor där som man bara knäpper ihop. Jag förvarar nämligen mina (våra) dvd-skivor och cd-skivor och playstationspel i såna lådor...helt suveränt bra ärom. Dom är mycket lättare att damma av än att stå och damma skiva för skiva...hehe....smarta jag =o)

Blev några pärmar också och en bok av Martina Haag, hennes tredje. Sen efter det blev det kaffe igen hemma hos mig (suck säger ni nog hehe) och lagom när suss hade åkt hem så kom Jenny och Anneli för vi kan ju inte missa vår torsdags-fika heller *ler stort*. Så det bar av till bernts igen, där blev det en räkmacka och en "bernts tånagel" (låter det äckligt? ) men det är faktiskt en toscakaka...

Och nu är jag på hemmaplan igen och har hunnit dammsuga en gång till för hundarna fäller som värsta granskogen i augusti....och inte nog med det så köpte jag ett ben till elvis idag som såg ut som en kyckling-klubba, och den SMULAR SÅ IN I HELVETE rent ut sagt....har haft framme hand-dammsugaren två gånger redan...ujujuj .. Blir nog inte att jag köper såna ben fler gånger...nope....

Nu ska jag dra mej neråt duschen och sen tar jag och planterar häcken i ena soffhörnan....vet inte om det är något att kika på idag...återstår att se. Annars blire musik ...

Upp och hoppa skaka rumpa.....
vi ses och hörs kram / pyyretimage39   på tal om rumpa...visst ären snygg..... målad av lundell själv...mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0