ja se den ungdomen!!

Har inte kunnat skriva här på några dagar för jag har suttit på Halmstads lasarett hela onsdagen och halva torsdagen. Min käre son åkte ner med en kompis till Skummeslöv för att bo hos kompisens mamma. Åker ner på måndag eftermiddag och på tisdag kväll ärom ute och spelar fotboll. OCH VAD HÄNDER DÅ?! Jo min kära son ramlar över fotbollen på någe vis och tar emot sig med handen, den ryker av på underarmen på TVÅ ställen! Både övre och undre benet går av helt och hållet. Armen vrider sig totalt åt fel håll och ser ut som ett U...Hujedamej sånt barn han är....;o)
Men jag säger bara en sak....TUR ATT DET GICK BRA ÄNDÅ! Huvudsaken är ju att han klarade sig och att dom kunde rätta till armen, men det tog dom 3 1/2 timme att operera den så att det blev bra.

Man är ju alltid lite hönsmamma när det väl gäller, så efter massa telefonsamtal från halmstad på tisdag kväll och natt, så väckte jag "gubben" redan vid sex dan efter och sa att vi måste göra oss i ordning så att vi kan åka ner och hämta hem Markus. TRODDE VI JA!! Vi visste inte då att det var så allvarligt som det var....

Men idag har vi fått hämta hem honom tack och lov. Har aldrig sett någon så "lullig" som han var på uppvaket igår, det var nästan så det va lite skoj i allt det tråkiga hehe... Han var törstig så han sa att  han kan göra som i bondfilmen och ta dropp-påsen och tömma den på direkten....Och det sa han och lät som han var sketfull....

Men när man har blivit nersövd i tre timmar drygt och fått lokalbedövning och morfin så kan man inte bli annat än på kanelen tror jag...¨Så är läget just nurå. och jag orkar inte skriva mer idag...har vart lite mycket nurå....

men hoppas att alla har det bra och sköt om er...

Tack Johanna för din kommentar...det var kul att du ville höra av dig...hoppas du mår bra och trivs i Washington ...bland alla andra kändisar =o)
kram pårej och hälsa familjen i gislaved också...

nu ska jag ta hand om min sjukling och sen blire sussa kudden....
kram kram kram/pyyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0