ja ä så trött påre...

skulle ju inte jobba imorgon men nu ska jag det iaf.  Det var sommarjobbare som inte tål alla nya baciller som vi har bland kunderna, det är som dagisbarnen när dom börjar efter lovet.

image38så här kommer jag att se ut första dagen på min semester.... eller kanske inte förresten...det är nog EFTER semestern jag kommer att se ut som hon gör här...i kroppsform iaf. hehe.....

Jag hoppas att jag hinner med att göra lite av det jag har planerat, och att jag hinner hälsa på lite gamla vänner som jag inte har fått prata av mej med eller fika med på nästan ett år...
Så bered er på ett besök av mej under veckorna 29-30-31-32
då kommer jag som ett skott när ni säger att fikat är klart...*ler*

Nu ska jag klämma i mej en cider....Det är faktiskt Suss fel att jag gör det så här en vanlig vardag...vi pratade i telefonen och hon börja tjöta om cider och jag hörde hur det pyste i bakgrunden....

mumma mumma ...måste hämta en nu och så ska jag parkera den stora i soffan framför teven...

hare godis alla hälsofreak och godisgrisar...

kram kram / Pyyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0