hej hopp i lingonskogen

för det är väl där ni är alla semesterfirare...för inte fasen är ni och handlar iaf. Det vart dödslugnt idag efter klockan tre typ...
tur att vi stänger tidigare på sommaren i charken. Och vi har till och med stängt på lördagar i charken över sommaren....

Just nu är jag bara så pissigt trött så det är inte sant ...lyssnar på Ravels "Bolero".... mmmmm godis för öronen och sen kan man tänka på annat med när man hör den ....vissa vet och viss vet inte...hehe!

Pissigt trött är väl rätta ordet oxå förresten kan man bli annat i detta pissväder?  Och jag är på ett riktigt pisshumör oxå för den delen....Tror ni kanske att det är de däringa hormonerna igen kanske? Jag kan väl åtminstone få skylla på dom?!! Nu har jag bara en vecka kvar att jobba och det kommer att bli ungefär varannan dag. Måndag sju till sex onsdag elva till fyyyyyrha....och fredag ett till sex och lördag tolv till sex...

SEN ÄR DET SEMESTER yyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiihhhhhhaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen säger jag bara.... sen hur mycket sol jag får känns inte så viktig just nu,(men det kommer att kännas viktigt sen) bara jag får vara ledig....(jag och suss har tänkt gardera oss med solarie isf.)

Eller är det så som en kille brukade säga att "VIT MAN SKA VARA VIT"? Är vi inte ämnade att vara bruna vi oxå? isf. är det någonting för jämo eller vem ska man ta upp det med? Är det diskriminering?
Nej trodde väl inte det. Tur att det finns solarier...

Hoppas vi får lite sol irl. ändå... man laddar ju batterierna på ett annat sätt, men sen känner man sig faktiskt piggare av att vara brun tycker jag? Vad tycker ni? Man känner sig mer utvilad och lugn det är säkert än om man stiger upp på morgonen och ser något som är så vitt så man smälter in i kakelplattorna i bakgrunden, vet inte om det är dom mörka fogarna man ser eller om det är det svarta under ögonen man har missat att ta bort kvällen innan.... Nej tacka vet jag när man får vara brun och lycklig....

En lycklig man/kvinna ska man vara och man ska älska livet när det är som bäst.....
Och det är det ju när man är en lycklig dåre som jag är.... jag är åtminstone lycklig cirka en gång om året ungefär... Ni kan ju fundera på när det är. för det är inget som jag talar högt om...(klurigt va?) hehe...

Jag ser i alla fall fram emot den här semestern mer än någon annan jag någonsin har haft....ska bli så förbaskat underbart härligt att det är inte sant.....Hoppas jag får träffa dom vänner och människor som jag hoppas på att få träffa merå....inte säkert men man kan ju alltid hoppas....

Jag vill träffa så många som möjligt för det är vänner och människor som gör mej lycklig...och som får mej att känna mej värdefull på alla sätt och vis.. vissa träffar jag ju redan kontinuerligt om man säger så, men vissa ser jag typ bara någon gång om året och det är för lite tycker jag egentligen, men alla har ju sina intressen och sina egna familjer nurå så det är bara att bita i det sura äpplet och inse att så här kommer det att vara. Åtminstone tills deras barn är stora (större) och dom har mer tid för sig själva. För det är så jag har det nu när våra barn är stora och sköter sig själva...

Men nu ska jag inte lägga ner mer tid här för jag är inte på humör längre....
Det blir bara pannkaka av allt isf.

Det får bli lite friidrott på tv istället .... det är sköj att se tycker jag...och speedway är spännande oxå...
hockey och handboll är oxå helt okej, men däremot fotboll är inget som jag har lärt mig att gilla än...

vi hörs när vi ses eller tvärt om...

kram på er alla och sköt om er... mycket godis och gotter / pyyret

Kommentarer
Postat av: suss

synd att du jobbar onsdag! det är unnarydstorg då...semestertradition att åka dit med fikakorg och strosa runt och kolla in både gammalt och nytt som finns att köpa.

2007-07-08 @ 11:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0