halvblondin igen...

Jaha då var den pärsen över hehe.. slingorna blev JÄTTEBRA suss, jag lovar! Hade jag tyckt någe annat hade jag sagt det...vart helnöjd...TACK så hemskt mycket för hjälpen och hoppas att mutan räcker ett litet tag iaf.

Under tiden vi sysslade med slingor jag och suss, så passade min yngsta "hårboll" på att rensa godisburken som var på bordet, Elvis är en riktig gottegris... såre vart ut med honom på promenix direkt.... hoppas han mår liiiite dåligt så han lär sig en läxa, att man inte ska äta allt som står framme...

Jordgubbstårtan blev helt okej denna gången oxå tyckte jag. Syster Anneli och Jenny vart och inspekterade mina slingor så dom fick oxå smaka tårtan.

Nu ska jag läsa lite och sen blire Morden i Midsomer

Kommentarer
Postat av: suss

Bra att du blev nöjd. Jag tyckte också att det blev snyggt.

2007-07-04 @ 12:28:39
Postat av: Jenny

Halluuu!!! de blev jätte bra... Dörrstoppen funkar hur bra som helst me... Tack tack!! Hörs kram

2007-07-04 @ 20:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0