coolt...

Kunde inte göra annat än att kalla mej för cool igårå....jag frostade nämligen av frysen i köket och den var till hälften fylld med bara is ska ni veta.
image40 Det är inte min frys som är på bilden men det felade inte mycket på att den såg likadan ut. Usch och fy farao va det var slitigt att rensa den på is. Det gick åt många grytor med varmvatten tro mej....MEN nu är det gjort och det kommer att dröja minst ett halvår till innan det händer igen. GÖTTIGT!!!!!!!!!!!

Vad annars gjorde jag igår? JO, jag bakade faktiskt oxå. En kaka på långpanna ...äppelsnittar hette dom nog tror jag...mumsiga blev dom iaf. Dom var goda både att äta som dom var eller ljumna med vaniljsås..eller som vi hade kesella vanilj.

Annars hände det inte så mycket mer igår...lite latmask vare i mig igår me...

Idag har jag inte heller ansträngt mej till det yttersta precis. Jag har varit och handlat på jobbet lite mat och så. Sen lagade vi mat och käkade, sen vart det fika hos söster Anneli.

Och nu tänkte jag att jag skulle baka en bärpaj...har tagit upp bären redan så dom är upptinade så jag kommer nog inte undan med den i eftermiddag eller kväll äre ju snart. image41     Vet inte om den kommer att se ut precis så här, men något liknande kanske.... jag ska inte ha blåbär på min iaf. Det får bli hallon och björnbär....

Jag har ju en vecka kvar att jobba innan min semester börjar..... får se om man står ut så länge, men jag har glidarvecka denna veckan så det ska nog gå....

Ha det godis alla gooooa snubbar.....
Tack och Haj......hallonpaj!
Pyyret

Kommentarer
Postat av: Sara

japp, nu är lösenordet nerlagt för tillfället. Får väl se ifall jag slipper dumma kommentarer i fortsättningen. Hoppas de iaf!
Japp, imon är de måndag!!! : ) Länge sen de va så trevligt att vänta på en måndag : )

2007-07-08 @ 18:38:05
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0