åååååhhhhh yes yes yes!!

image47 ÄNTLIGEN vare dags för lite finsk yoga!! Kanske inte ska ta i så allvarligt som dom gör på bilden, man är ju nybörjare på den sortens yoga hehe (eller?)  =o)

Men som ni ser blir man i alla fall avslappnad som bara den. Det ser ju inte så bekvämt ut men va fan det ska ju inte vara bekvämt att motionera hahaha! Ser ut som om en av dom har kommit in i fas 2 av den finska yogan, nämligen stretchingen. Den andra har nog kommit in i fas 3 som är koma,eller som vissa av oss säger "black out" hihi.
Ja det finns så mycket nytt inom motionen, ja säger då det.

image48  På jobbet är det väl ingen som kommer att sakna mej tror jag, och jag kommer inte att sakna jobbet, men kanske vissa arbetskamrater som typ sara =o)
Kanske är det några polare som saknat mej, eftersom vi inte har setts på ett tag. Ja man vet ju aldrig. Får väl göra nåt åt saken isf.

Igår när jag gick ut från dörren på jobbet så kändes det som att ha blivit helt tillfredsställd sexuellt...hehehe...kan inte förklara det på något annat vis, för den känslan är (var) något väldigt speciellt och underbart härligt. Ja ni som har varit med om det vet ju vad jag pratar om i bägge bemärkelserna eller hur?

image49  Nu ska jag bara ta det lugnt och inte svara ens i telefonen om det ringer och särskilt inte om det är från jobbet. Klar jag svarar om jag känner för det och om det är rätt person som ringer och om jag är hemma. Men det ska inte bli mer än nödvändigt ska ni veta.
Ni ser ju hur min telefonsvarare ser ut, inte mycket till energi där inte, men man får väl ladda batterierna nu under sommaren.  Ska ta en dag i taget och sen ska jag verkligen försöka få upp ett "trallegolv" jämte trappan på framsidan Är så trött på att rensa rabatter och blomsterland så jag gör hellre så här och får en bra uteplats i stället.
image50  Den här mannen kommer jag att umgås med mycket under semestern också. Ja inte personligen men genom böcker musik och konst. Jag gjorde ett riktigt fynd på bokbörsen! Fick tag i en bok om Ulf Lundell skriven av Jens Petersson. Den finns bara i begränsat antal och finns bara att köpa på antikvariat. Fick den för knappt sexhundra spänn och den är värd nästan det dubbla. TJJOOOOHOOO !! Va glad jag blev och jag har redan börjat lapa i mej av texten och berättelsen om Ulf. Här får man reda på mycket som inte har skrivits tidigare och mer om familjen. Den är värd sina pengar måste jag säga, och vissa kommer att bli avis det vet jag redan några som är hehe.... sorry att ni inte fick den innan mig. Man ska ju ha tur någon gång eller hur? Den heter förresten "Full fart genom evigheten" Författaren har åkt med Ulf på turnéer runt om i sverige och har på väldigt nära håll följt hur skivor och böcker har kommit till. Han avslutar boken med en intervju med Ulf själv. En av Ulf ungdomsvänner har tagit dom flesta bilderna som är med i boken och man får även se bilder på hans familj i dom yngre åren. Som sagt var en bok värd sitt pris !

image51  den här dikten var gullig också tycker jag hittade den på nätet för länge sen... visst äre en dikt som rör...snyft hehe!

Nu ska jag inte skriva mer för tillfället för jag har tvätt som väntar på att få bli uthängd. Men vi hörs och ses snart här igen hoppas jag.... jag har ju iaf. mina stadiga läsare som vågar kommentera mej hela tiden, det är jättekul tycker jag. Synd att inte fler orkar eller vågar säga något....
Tack iaf.
Kramar alla som läser ändå /
Håll er i styyret/kramar från pyyret

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst e de underbart me semester!!!! Fin dikt va de... Ha de gött så hörs vi kram

2007-07-15 @ 12:08:55
Postat av: Anonym

hmm......hade aldrig betalat 600 pix för en begagnad bok om en begagnad gubbe........men det e
ju jag det om du nu kn lista ut vem jag är....?

2007-07-15 @ 23:02:46
Postat av: pyyret

ja TINA jag kunde lista ut vem du va..hehe inte så svårt dååvaa!!
kram pårej!

2007-07-16 @ 09:50:52
URL: http://pyyyretdagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0