we come in peace.....

melonhuvud (melonhelmet)  BLOGG...!!! 

Har inte bloggat, slaggat, joggat, groggat, loggat, raggat påååååå flera dagar kanske till o med veckor. Herre min skapare.. va äre me mej???

Men som ni kanske har funderat ut genom mitt val av bild, så har jag inte känt mig riiiiktigt kry dom senaste dagarna... kroppen är någon helt annan stans än va jag är. Den följer inte me mej riktigt så som jag har tyckt att den ska... Min kropp har den senaste veckan bestått av 325 kg bly, femton trumset, tretton duschar och cirka 3 frysar. Med andra ord .... har haft ont i hela kroppen, huvudet har värkt, svetten har lackat och har frusit konstant i vad som för mej verkar som en evighet.

VAD gör man då åt detta? Ja.. inte fasen vet jag... och inte har jag fått in några bra tips heller sen jag skrev om min ovanliga sjukdom... så nu tar jag nog o prövar något annat än alvedon, ipren, och allt vad värktabletter heter...

Kanske ska man pröva me någon flytande variant?  Ska se va jag har i vårat barskåp!!
Ja men där fanns det ju en hel del... Vi ses om en stund!!

Närå, jag ska inte dricka alkoholhaltiga drycker så här mitt i veckan....men IMORGON är det fredag, säger inget mera....

Annars har väl mina senaste två veckor varit över förväntan bra faktiskt, allt har flytit på bra på jobbet alla har FAKTISKT  hjälpts åt... Ja men det är faktiskt inte alltid som det händer ska ni bara veta... Det har varit superbra veckor .....

Men vad ska man säga om det som dom kallar för väder då? Ja ingen blev gladare än jag näre blev kallt och solen kikade fram, Sen kom den där jäkla Per och försökte blåsa iväg allt löst och icke löstsittande pryttlar såsom altantak soptunnor dörrmattor och hela granar och björkar.... Va menar han me o komma här o visa sig stor(m) hehe.... Han klara ju inte ens av att vara som Gudrun ... nä tacka vettja fruntimmer näre gäller stormvindar och det vet jag att ALLA karlar håller me mej om.... Ingen kan storma som en kvinna.. så hädanefter så kommer dom nog att fortsätta namnge dom rejäla stormarna efter kvinnor och dom mindre efter män.... (vare kanske så dom tänkte från början?)

Men nu tror jag att jag håller på att bli liiiite bättre ... det känns så i alla fall. Så nu kanske jag kan ta och gå och fika me alla dom som jag har lovat en fika ??!! Det är ju "suss", "kattis", Monica Å, tänkte jag skulle hunnit me en fika me Sara-vännen me när hon va hemma men varken hon eller jag hann ju det ...upptagna kvinnor som vi är .... hardworking women...*smile* .... Men nu jäklar skare bli fika av..
Ska bara räkna ut först hur mycket jag måste promenera för att gå av mej alla kalorier som jag har tänkt att min mage ska kunna placera ut i alla rynkor som har blivit nu när julmaten har gått hädan... *touch-down* sare bara så va dä väck.... tog nåra dar men nu finns det inga spår av varken julskinka eller dopp i grytan,,,, (ja jag menar MATEN "dopp i grytan" inget annat dopp i någon annan gryta)

fast konstigt äre.... gick ner tre kilo under jul och nyårsveckorna, men nuuuuuuuuuu har jag hittat dom igen.... dom bara låg där i en godisburk....exakt tre kilo , så nu sitter dom därom ska igen

HA DET GODIS ALLA VÄNNER OCH "O"VÄNNER.... VI HÖRS OCH KANSKE SES VI TILL OCH MED....

KRAMISAR/PYY

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig du!!
Hoppas Anderstorp står kvar tills jag kommer hem på sportlovet =)
Kramar!

2007-01-28 @ 19:18:13
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0