världens längsta baksmälla....

Hur länge kan huvudvärk hålla på egentligen? Känns som om jag har världens längsta baksmälla, nu vet jag vad dom "äldre" menar med "dunka dunka-musik" ... det måste vara det jag hör konstant varje dag nu, fast jag vill inte bara kalla det för musik utan snarare ett 48-timmars trumsolo....
Det är i alla fall så det känns när man har konstant huvudvärk. Sen känns det ju även som om det är någon idiot som har lagt bly i schampot för något tungt äre där uppe på skallen som trycker en längre o längre ner.

Men inte finns det något botemedel inte, ne så nu ska jag bara gå o duscha och försöka låta bli att ANVÄNDA det där bly-schampoot. Sen blir det ner i soffan mjukisbrallor,linne,t-shirt,tröja,munkjacka,täcke och eventuellt en varm och gosig filt...sen kan det hända att det dyker upp en och annan hund som vill värma en oxå.... natti natti

 ha det gott vänner
vi hörs en annan dag....
kram pyyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0