när ska man hinna med allt.....

har ju inte skrivit på två veckor...HUR kan detta komma sig? Ja inte fasen vet jag... tid har man ju så det räcker och blir över NOT !!!!!!!!!!!!!
Har jobbat extra nu hela helgen, sen upp idag klockan kvart över fyra för att ta mej till jobbet i den blöta äckliga kalla snömodden som är ute på alla vägar som finns till och från jobbet.... börja jobba klockan 05,00 och det är inte vilket jäkla jobb som helst.... NEJ naturligtvis ska det inventeras i FRYSEN bbbbbbbrrrrrrr......... kallt så in i bänken... men jag och Erik lyckades tejpa för fläktknappen så den gick inte igång var femte sekund typ... hade blivit ett jäkla springande annars...

Så där vart jag "fast" i två timmar innan jag fick gå hem. Och vilka möter mej i dörren om inte dom små hårbollarna Elvis och Ari.... -Jaha så ni har INTE fått mat av någon annan...nej de ä ju klart dom sover ju så gott allihop. Okej, jag ger väl er mat innan jag slänger mej i soffan då....

Maten är slut i hundskålarna....ååååhhh äntligen får jag vila lite....!!! Trodde jag .... men icke sa nicke... dogsen springer direkt till dörren för dom vill ut och göra det som vi kallar på ren svenska för "nummer två" .... så fint så fint....

Jaha ut med er då... går en så liten sväng som möjligt för att få komma in  i värmen igen och för att förhoppningsvis få vila lite....Men min mage börjar kurra lite mysko så jag sätter på kaffe och gör en macka för säkerhets skull så jag slipper vila på tom mage ..... Okej nu äntligen så ligger jag i soffan... Men hörru pia!!!! KAFFE!!! Inte fan kan jag sova när jag har druckit två koppar kaffe..... TÄNKTE INTE PÅRE.... många koppar bliiiiire

så nu sitter jag här skittrött och HAR faktiskt tid att skriva lite..... Har läst Sara-vännens blogg också...Du ÄR  så duktig på att skriva Sara så det är inte sant....SKITKUL att läsa din blogg tycker jag....fortsätt me det .....vet inte om du läser min eftersom jag skriver så sällan, men jag kan ju skicka ett mess te dej och tala om att NU jäklar har det hänt...Pia har bloggat igen....synd att vi inte kunde ses på ditt lov....men de går väl fler tåg hoppas jag....

Idag ska jag gå på bokrean och sen ska vi i "gänget" (som består av mig själv mina systrar Anneli och Eva och polarna Carola och Jenny) gå och fika på det berömda fiket i anderstorp.....Bernts Konditori.... jag tror jag ska föreslå att vi ska ta coffea någon gång i stället, det skadar aldrig att byta ställe ibland... vet i och för sig inte om dom har öppet lika länge...men de kan man ju lätt kolla.....

Sen skulle jag försöka fixa till så jag och mina polare Suss och Jaana kunde gå o fika någon dag me... men dä ä ett jädrans pusslande me tider och familjeliv.... men du suss hare ju ganska ledigt från "den stora pojken i huset" .... han flyttar väl snart till Italien eller? hehe..... Cara Mia.....

Jag får väl se hur dagen slutar...... Den har ju nyss börjat... Men tiden är knapp ändå...Imorgon har vi den stora inventeringen i hela butiken.... ska börja så SENT som klockan 06,00 !! Dä ni....

gonatt och ta hand om er
krama varandra i (nät)trafiken....

kram/pyyret

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad tror du om mig egentligen?!!? Klart att jag läser och väntar med spänning på varje nytt inlägg!!
Vi får ta och ses en annan gång! Hade lovet fullproppat...men visade mig på Hemköp en kväll faktiskt. Lycka till på inventeringen!!
Kramar vännen!

2007-02-27 @ 21:58:28
URL: http://samhradh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0