sara sara sara...

Det här inlägget tillägnar jag till sara-vännen....
Förlåt att jag inte har skickat några comments på din sida, men det är SÅ mycket o göra nu så jag har inte hunnit läsa ifatt mej än. Du skriver ju så bra och så mycket så jag måste komma igenom det jag har missat. Men det kommer att dröja ett tag. Jag hörde iaf. av din farmor att du kommer hem snart igen, då MÅSTE du komma och hälsa på mig på jobbet. Jag jobbar så gott som varje dag ända fram till åtminstone nyår...

Det är jättekul på jobbet och alla är trevliga och vänliga, men det är såååååååååå jäkla mycket så det är inte sant. Fylla på varor konstant kan vi göra eftersom det inte är så stora ytor där som jag är van vid så får man nöja sig med den plats som finns till godo och då blire mycket spring med varor kan jag säga och mycket malande av köttfärs....och NEJ vi packar inte om våran färs...........promise!!

Ingen kommer att vara gladare än jag när julen är över det är en sak som är säker.......

Men Sara hur har du det själv? Du kommer kring den nittonde om jag fattade det rätt va? Skulle va kul och få se dig åtminstone om vi nu inte hinner med den där fikan som vi har planerat att vi ska ta varenda gång du har varit hemma ... hehe...=o)

Very buisy women.........visst är vi?!!

Hoppas att du och alla andra med för den delen mår bra och att ni som KAN kommer att ta det lugnt i jul........
tänk lite på stackars mej.........
puss och kram på er
nu blire bastu och dusch och vila för min del.......

men

Det är gott att leva...........trots allt !

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh!! Vad söt du är!!! Jag ska absolut komma in och prata en stund med dig iaf!! Om jag hinner som sagt :p Vi är ju busy :p Men i din nya affär handlar jag mest så jag kommer nog att hinna svänga förbi mellan släkten och utdelandet av post.
Men du har rätt! Vi är minsann busy women!! :p Jag är iaf så glad att du trivs på jobbet!! Nu är jag nöjd med ditt bloggande igen. Vet ju att de är svårt att hinna med. Vill bara ha ett livstecken då och då! tack för tillägnandet av inlägget! : )
kramar!

2007-12-16 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0