Oh la la.....

VILKEN vecka det har varit.......förlåt  för att jag inte har skrivit här på ett tag men det är MYCKET NU!!

Inte bra månad att börja nytt jobb på inom affärsbranschen kan man säga. Men jag ska inte klaga det kommer att gå bra. Hoppas att dom är nöjda med mej  me bara. Det går ju i ett nu om man säger så.... finns inte en lugn stund, och nästa vecka ska jag jobba mycket extra också så ni får inte räkna med att jag skriver här varje dag.

Alla är trevliga och snälla och kunderna är detsamma i stort sett. Och JA det är lite tjatig med alla som frågar vad jag gör där?!! Dom ser nog inte att jag jobbar där, vette fan vad dom ser men det är klart att det är konstigt för dom oxå att jag är där och inte i hum-hum-affären.

Men som sagt var så är det bra än så länge på det nya jobbet. Och annars har det inte hänt så mycket här på hemmafronten direkt.

Jag ska faktiskt vara så oförskämd och gå och ta mej något att äta nu och sen ska jag vila lite och sen blire tvätt och lite städning nu idag och imorgon.

Men orkar jag så lovar jag att jag ska uppdatera er lite mer här senare...........OKEJ?!!

Hoppas att alla hare godis och mår bra så här innan den stora mat-helgen! Ni har väl hårdbantat nu så ni kan vräka i er av alla godsakerna?

Ha det så gott så länge........

kram kram / det ska va gott att leva..........!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för iaf ett litet inlägg!!! Skönt att höra att du lever!! : ) Kram vännen!

2007-12-15 @ 17:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0