nyårsafton

Idag är det nyårsafton och jag har tagit det ganska lugnt än så länge, men klockan är ju inte så mycket än bara 9,30....piip !!

Jag har lite problem med min hand igen, den somnar hej vilt, ja inte hela handen men tre fingrar och sen går det upp i armbågen nästan,jaaaaaaa jag vet att det är typ en nerv i kläm eller vare heter men de ä så jobbigt....vill inte operera mej nu när jag har bytt jobb och allt.
Det har varit till och från länge nu det värsta är att det är i bägge händerna fast mest i den högra naturligtvis....men men vi får se hur länge man står ut.

Jaha ja....fick ett kort på min kära syster i Pajala me vill ni se?

Okej här kommer den bilden....
  visst är dom gulliga? Dom ser ut att må bra bägge två tycker jag,fast Gerhard ser lite skräckslagen ut ... precis som om han tänkte att va ska dom säga när dom ser mej hehehehe....ingen fara vännen du är helt okej och så länge du gör min syster lycklig och välmående så är du bäst....!!
Hoppas att ni har det bra där uppe i mörkret ...

Här är det ju faktiskt KÖLDGRADER idag, har inte kollat hur mycket men det är så det biter i näsan när man sticker ut den utanför dörren iaf. Och hellre det än allt det här regnandet vi har haft nu dom senaste veckorna. Usch och fy säger jag bara......

Tack Suss förresten också för alla kommentarer och hälsningar du har skickat mej... vi har ju inte hunnit med varandra så mycket nu den sista tiden, men vi är ju hårt arbetande kvinnor så det är ju inte så konstigt. Hoppas vi kan ses snart iaf. Och att ni har det bra där uppe på kullen....hehe...

Ikväll blire ganska lugnt, min syster Anneli kommer hit och vi ska laga god mat och dricka något gott, kanske spela något spel eller kolla någon film...vi får se vare blir, men vi tar väl vår vanliga runda ner till hotellet sen vid tolvslaget för att kolla in fyrverkerierna...........?

Markus är helt inne i sitt nya playstation-spel.... han fick Guitar-hero i födelsedagspresent... det är bra låtar och låter helt okej.... men guuuuuuuu va SVÅRT det var att spela!! Hade noll koll på fingrar och knappar när jag skulle prova...hehe...men jag får väl träna lite i smyg när ingen annan är hemma så jag kan ta en tävling mot honom någon dag sen...

Själv fick jag inte så mycket i julklapp, men det hade jag inte väntat mej heller. Jag fick en julkalender (samlar på dom !! ) det var julens  hjältar som jag fick av Markus, sen fick jag örhängen och ett jättefint linne av Emelie och Emil och naturligtvis hade jag köpt en klapp till mej själv också nämligen en JULKALENDER till hehe...det blev Gubben Pettssons jul....Av Anneli fick jag Pang i Bygget-boxen som jag har tänkt köpa jättelänge men det har inte blivit av...skitbra att jag fick den, den är ju så sköööööööööj!
Ja det var väl allt som jag samlade ihop i julklappsväg,,,, vi fick lite pengar med tillsammans jag och "gubben"...

Hoppas att mina systrar snart får sina julklappar som vi har skickat till dom...det är till Eva i Pajala och till Yvonn och hennes barn (Josefin och Adam) i Hallstavik......Hoppas ni kommer att bli nöjda med vad vi har kunnat hitta till er !!
Det tar ju några dagar innan dom kommer fram, eftersom vi skickade dom i typ Onsdags tror jag så är dom nog inte framme förrän kanske onsdag NÄSTA ÅR!! hihihi =o)

Jag tror jag ska gå och ringa syster Yvonn förresten nu det var ett tag sen.......ska skicka mess till Pajala-gänget me och höra hur dom har det om dom är lediga eller inte.....

JAG ÖNSKAR EDER ALLA ETT GOTT NYTT ÅR OCH EN UNDERBAR FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET SEN.....

kram på er och akta fingrarna nu med alla raketer och smällare..........

ha det godis och sköt om er!

Carpe Diem !

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul med ett inlägg igen! : )
Gott nytt år!!!

2007-12-31 @ 16:43:33
Postat av: suss

God fortsättning på det nya året!
Visst måste vi få till en fika snart...hoppas det lugnar ner sig lite efter helgerna. ha det bäst vännen!

2008-01-02 @ 12:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0